10 oktober 2013

Overnight Nailmask Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van een product waar ik nog nooit van had gehoord.
Natuurlijk heb ik het voor jullie getest en wil ik jullie hiermee kennis laten maken.
Het is de Overnight Nailsmask van het merk Oriflame.


Wat Oriflame zegt over dit product:
Verrijkt met 'Urea', een actieve vochtinbrengende crème om te conditioneren, hydrateren en verzachten van je nagels.

Breng een laag op een schone, kale nagels. Doe dit s'nachts en was het de volgende morgen met water en zeep eraf.

Oriflame - 7ml  - €4.99





Ik ben de laatste tijd veel bezig met de 'Gelnails at Home'-set van Essence.
Hierdoor vraag ik best veel van mijn nagels en moet ik me nagels ook extra verzorgen.
Ook zijn er weinig dagen waarop ik geen nagellak draag, dit vraagt natuurlijk ook wat van je nagels.
Daarom was ik extra enthousiast, om dit product uit te proberen!

Waarom is het belangrijk om je nagels te hydrateren?
Vooral in de wintermaanden is het extra belangrijk om je nagels te hydrateren, omdat je door blootstelling aan grote afwisseling van temperaturen veel vochtverlies krijgt in je nagels.
Je nagels zijn gezond als ze minstens 18% water bevatten.
Door het hydrateren zorg je ervoor dat je nagels soepel zijn, hierdoor maak jij de kans kleiner dat jouw nagels scheuren, splijten of breken.
Kortom, om je nagels gezond te houden is hydratatie een belangrijk punt.

Ik heb mijn nagels helemaal schoongemaakt, en een laagje aangebracht van deze Nailmask.
Het is een doorzichtig laagje, die snel droogt. Je kan het dus aanbrengen en lekker gaan slapen. De volgende ochtend heb ik me handen goed gewassen met zeep, om de laatste restjes van me nagels te halen.








Ik was verbaasd van het resultaat, zeker omdat het na één keer gebruiken al goed te zien was.
Mijn nagels zijn soepeler en het enige wat ik gedaan heb is..
'een laagje aangebracht en lekker geslapen.' 
Wat wil je nog meer?

Ik ben erg tevreden over dit product en zou het zeker aanraden, want hydrateren is een belangrijke stap naar gezondere nagels.

Wat doe jij om je nagels goed te hydrateren?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten