31 augustus 2013

Essence: Gelnails at Home.

Ik heb de Essence Gelnails at Home gekocht en ik kon niet wachten om een review te maken.
Toch heb ik even gewacht met het online zetten van dit artikel.
Ik heb de set eerst getest op de nagels van mijn moeder, om te kijken hoe ik hiermee aan de slag moest.
Daarna heb ik mijn nagels gelakt en dit kan je zien in het filmpje hieronder.



Mijn stem was/is bijna helemaal weg, dus ik kon niet goed praten tijdens dit filmpje.
Ik hoop dat jullie mijn oplossing fijn vonden!

Mijn nagels tijdens het gebruik van de set, onder de lamp.

Zoals je in het filmpje kan zien heb ik voor de kleur geen nagellak van Essence gebruikt.
Ik heb gekozen voor een nagellak van het merk P2, die in Duitsland te koop is.
Dit vind ik een super groot pluspunt van deze set!

Gelnails at Home van Essence met als kleurlak P2 - 100 Heavenly girl
Ik vind deze lak trouwens super fijn, na twee lagen dekt deze frisse kleur mooi.
Een echte zomerkleur!

Zoals ik al zei, heb ik dit eerst getest op de nagels van mijn moeder.
Ik wilde wat ervaring hebben en zo het beste laten zien voor mijn filmpje.
Dit was eigenlijk helemaal niet nodig, want het was duidelijk en makkelijk in gebruik.

Ik vind het een goed product, die zeker het geld waard is.
Ik ga nog een base coat, top coat, cleanser en primer erbij halen, zodat ik zeker genoeg heb voor de aankomende tijd.

Misschien weten jullie het nog, maar ik heb een keer eerder gelnagels laten zetten.
Dit heb ik gedaan in een salon, hierover was ik erg tevreden!
Maar nu kan ik het thuis, is het dan echt zo goed als in de salon?
Natuurlijk zijn er verschillen, bijvoorbeeld: 'De nagels vanuit de salon zijn dikker, waardoor deze langer blijven zitten, tot een week of 3'
Voor de rest beloofd Essence ook dat ze tien dagen blijven zitten, voor de rest merk ik nog geen verschil, behalve in de prijs.
Het is namelijk best duur om nagels in een salon te laten zetten, vanaf de €30.
Nu zal ik je laten zien wat het kost om deze set aan te schaffen...

Lamp: €29.99
Cleanser: €2.59
Primer:  €2.59
Base coat: €2.99
Top coat: €2.99

De lamp is een eenmalige aankoop en de rest is budget!
Hoe fijn dat er eindelijk een set is gelnagels is, die ook nog eens betaalbaar is!

Wat vind jij van de Essence Gelnails at Home set?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten