22 april 2015

Review | Lollipops - Voyage a Paris

Vandaag heb ik voor jullie een review, van een nagellak van het merk Lollipops.
Ik had zelf nog nooit eerder van gehoord van dit merk, maar ik heb dit merk leren kennen via de Deautybox. Want, dit was één van de producten die ik in deze box mocht ontvangen.


Dit is wat de Deautybox zegt over deze nagellak:

In 2010 besluit het modeaccessoire merk Lollipops hun oog voor spannende kleurencombinaties en glamoureuze details te gebruiken voor iets nieuws: een make-upcollectie. En  wat zijn wij daar blij om! Makkelijk aan te brengen, een hoogglans afwerking en een lange houdbaarheid... 'Voyage a Paris'  heeft het allemaal. Bovendien bevat deze nagellak geen parabenen of conserveringsmiddelen. Kortom, waan je een echte Parisienne met deze must-have.

Full Size - Aanbevolen verkoopprijs €8,90


Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord, maar als ik lees wat de Deautybox zegt over deze nagellak dan word ik zeker enthousiast. Ik was natuurlijk al enthousiast, want ik ben wel een nagellak-fan. Ik ben dol op nagellak en mijn nagels zijn 9 van de 10 keer ook fris in de lak. De kleur rood, is net zoals de lipstick van gisteren (Wil je die review lezen, klik dan hier!) een kleur die altijd kan. En natuurlijk goed te combineren is, in de lente, zomer, herfst en de winter! Kortom, altijd!


Omdat ik zelf veel mijn nagels lak, ben ik toch wat kieskeurig geworden. Een nagellak moet voor mij zeker aan een aantal eisen voldoen namelijk: Snel drogen, lang blijven zitten en goed dekken.
Als een nagellak daar niet aan voldoet, dan ben ik echt ontevreden. Ik heb weinig geduld, dus als ik lang moet wachten dan zijn mijn nagels alweer beschadigd. Deze nagellak was snel droog, dus dat is al een pluspunt. Mijn tweede eis, lang blijven zitten, heeft deze nagellak verbazend goed gedaan! Ik heb op zaterdag mijn nagels gelakt in deze mooie kleur en dinsdag zit het er nog mooi op. Er zit één kleine chip, maar dat is zeker niet groot! Ik stond er een beetje verbaasd over, omdat ik ook gewoon de afwas heb gedaan. Dus de nagellak heeft zeker wat te voortduren gehad. Daar slaagt deze nagellak dus ook in. En mijn laatste eis, was goed dekken, daar voldoet deze nagellak ook aan.
In twee laagjes is de dekking mooi, zoals je hieronder kan zien.


De nagellak is mooi, diep rood, met een mooie glanzende afwerking. Ik vind het een hele mooi kleur en misschien is dit wel een van mijn favorieten, vooral omdat hij lang en mooi blijft zitten.

Kortom: Ik ben heel blij met deze nagellak, de dekking is goed. De kleur is mooi en de glans is ook schitterend. Ook blijft de nagellak goed zitten en droogt snel als je hem aanbrengt.
De nagellak krijgt van mij een dikke 8!

Q: Wat is jouw favoriete nagellakkleur?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten