24 april 2015

Review | Jelly Pong Pong - Caribbean Sun Duo Bronzer

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Jelly Pong Pong - Caribbean Sun Duo Bronzer.
Die ik nog heb ontvangen uit de Prettybox.
Zoals jullie misschien wel weten is de Prettybox overgenomen door de Deautybox, maar ik wilde alsnog dit product voor jullie reviewen.


Dit is wat de Prettybox zegt over dit product:
Deze geurvrije blust & duo bronzen bestaat uit vocht inbrengende mango bitter en argan olie. De duo bronzer zorgt voor een stralende, sunkissed gloed op je gezicht.
Full Size €25,00


Ik vind de verpakking er echt heel leuk uitzien. Dit is één van de weinige keren dat ik de verpakking van het product ook net zo mooi vind als de 'kartonnen' verpakking. Meestal heb ik bij, het merk Jelly Pong Pong, dat de 'kartonnen' verpakking er mooier uitziet en de verpakking van het product een beetje goedkoop oogt. Het enige nadeel was, dat ik dit product kapot binnen kreeg. Het was niet heel erg, want het bronzer gedeelte zat los, die heb ik even kunnen plakken en daarna was er niks meer aan te zien. Maar ik vind dat ik wel mag verwachten van een product van €25,00 dat ik hem heel binnen zou krijgen. Als ik hem had gekocht dan was ik terug gegaan.


De verpakking vind ik dus ook erg mooi, het is een mooie rustige verpakking. Die ondanks dat het zwart is er toch zomers uitziet, door de fleurige letters. Zelf gebruik ik wel altijd een blush maar heb ik nog nooit een bronzer gebruikt. Ik krijg altijd het idee bij een bronzer, dat het te heftig is voor mij. Ik heb namelijk een lichte huid, en als je dan te enthousiast met bronzer ben, dan heb je er kan dat je eruit ziet als een panter. Nou kan ik niet bepaald zeggen dat ik fan ben van vlekken in mijn gezicht. Dus dit was meteen mijn eerste ervaring met de bronzer en het viel allemaal reuze mee. Niks geen 'Nel-Veerkamp-Panter-Look' , maar een mooie zomerse glow!


Het product zit er aan de binnenkant simpel uit en een beetje klein. Ik had hem, zeker voor die prijs, toch wel een beetje groter verwacht. Ik kan er net met mijn blushkwast in en daar is dan ook alles mee gezegd. Voor de rest is het pigment prima, het geeft een mooie kleur. Het is wel belangrijk dat je niet te enthousiast met mijn kwast erin zit, want anders heb je wel te veel kleur op je gezicht.
Toch kan je het goed opbouwen qua kleur, zodat je het precies zoals je wilt kan aanbrengen.


Hierboven kan je zien hoe het op mijn gezicht staat. Ik heb het voor de foto wel iets meer aangebracht, dan dat ik normaal zou doen. Toch vind ik het erg zomers staan, maar ik zou het niet meteen dagelijks gaan gebruiken. Ik denk dat als het zomer is en ik misschien (hopelijk) een beetje een kleurtje heb opgebouwd, is dit een mooie aanvulling.

Kortom: Ik vind het een mooi product en het was een fijne kennismaking met een bronzer. Ik wacht nog even met het gebruik ervan, tot ik iets bruiner ben en het misschien iets meer zomer is. Ondanks dat het product een beetje stuk was ben ik er wel tevreden over. Ik geef dit product een 6.5.
Ik kan niet wachten tot het mooie weer nog langer er is en ik een mooi zomers kleurtje heb opgebouwd!

Q: Wat is jouw favoriete zomerproduct?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten