27 april 2015

Photo Dairy #75

Het is weer maandag, maar wel een bijzondere, want het is Koningsdag!
Mijn Photo Dairy loopt tot zaterdag. Hiervoor heb ik gekozen omdat ik dit schrijf voordat ik Koningsnacht ga vieren, de foto's daarvan komen in de volgende Photo Dairy.

Maandag

Ik had een beetje moeite met de start van de week. Soms heb je dat, daar moet je maar niet te lang bij stil staan anders is je hele week blèh! Het gezicht op deze foto is precies zoals ik me voelde haha, volgens mij passen daar geen woorden bij.
















Dinsdag

Vandaag ging het alweer stukken beter, ik heb lekker mijn nagellak gedaan en daarmee tegelijkertijd een nieuwe nagellak getest. Ook heb ik mooie bloemen gehaald, daar vrolijkt iedereen van op!

Woensdag

Vandaag was het een drukke, maar een geweldige dag. Op het werk ging het lekker, het was mooi weer. In de avond had ik een afspraak in Almere over mijn site.
Binnenkort komt er een artikel online waarin ik het allemaal ga vertellen, maar wat ik wel kan zeggen is dat het super gaaf gaat worden en dat ik nu ik dit schrijf, weer met een enorme glimlach op mijn gezicht zit!













Donderdag

Vandaag begon ik de dag met sporten, het was weer tijd voor mijn romp en armen. Ik train samen met mijn moeder en we proberen steeds minder op apparaten te trainen, maar op eigen kracht. Het is dus steeds zwaarder, maar je merkt het verschil echt goed. Na het sporten kon ik mijn lenzen ophalen, die heb ik ook meteen in gedaan. Ik had alleen nog geen gewone zonnebril, ik heb dus even een goedkope gescoord bij de Action, vanwege het mooie weer! In de avond ben ik lekker naar Sara gegaan! Altijd gezellig!

Vrijdag

Ik moest nog even een mooie foto maken van de bloemen, ik merk gewoon dat bloemen me echt vrolijk maken. Het staat mooi, het ruikt lekker en je kan er helemaal van genieten. Aan het einde van de avond heb ik lekker op de bank gehangen en heb ik mijn eindkaart voor mijn video's gemaakt. Hier ben ik toch zeker een aantal uur mee bezig geweest, maar ik ben trots op het eindresultaat!

Zaterdag

De dag begint, zoals bij mij elke dag begint, met een ontbijtje. Het was even een simpel ontbijtje en een heerlijke kopje thee. Dit was de eerste keer dat ik 'losse' thee dronk en ik moet zeggen dat er veel meer smaak aan zit en het erg lekker is. Dit was groene thee! Voor de rest viel het weer een beetje tegen dus trok ik fijn mijn mooie gele trui aan. Dit vrolijkt toch iedereen op. Vandaag had ik mijn lenzen ook weer in om te wennen, dit ging goed tot  de middag en toen heb ik mijn bril weer opgezet. Ik ga het zeker niet opgeven met de lenzen, maar het rustig aan opbouwen. Hopelijk gaat het lukken en ik houd jullie op de hoogte!

Q: Hoe was jullie week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten