20 april 2015

Photo Dairy #74

Ja, het is vandaag weer maandag en dan is het in mijn geval zeker tijd voor een Photo Dairy!
Ik heb ervoor gekozen om niet alleen de foto's van instagram te gebruiken, maar al mijn foto's op mijn mobiel.
Zo hebben jullie meer foto's die jullie nooit eerder hebben gezien en een betere kijk in mijn leven.

Maandag

Vandaag was ik helemaal gesloopt, want ik had een zware dag op het werk gehad. Ik heb de avond op de bank gehangen en werkelijk niks nuttigs meer gedaan. Even bijtanken want ik heb een hoop leuke dingen gedaan deze week!















Dinsdag


Vandaag ben ik naar de Ladiesnight in de Cinemec in Ede geweest met de film de Ontsnapping.
Isa Hoes speelde daar een van de hoofdrollen in en ze kwam zelf voor een korte Q&A, na de film.
Erg leuk! In mijn vlog van afgelopen week kan je daar ook een stukje van zien.

Woensdag


Vandaag heb ik een voetendagje, daar kwam ik even achter bij het samenstellen van de foto's.
Ik heb heerlijk, met het mooie weer, op het 'balkonnetje' gezeten met een boek en in de avond heb ik heerlijk mijn voeten verzorgd. Ook daar heb ik een artikel over geschreven, wil je daar meer over lezen (hoe ik mijn voeten verzorg) klik dan hier!

Donderdag


Vandaag heb ik ook een leuke dag gehad. Ik had een vrije dag, heb producten getest en ben lekker bij Sara geweest, waar we de serie Gossip Girl verder hebben gekeken. Onder het genot van een heerlijke reep chocolade!

Vrijdag


Vandaag weer een leuke dag, namelijk ook een vrije dag. Vandaag nam ik ook mijn eerste Boohoo bestelling in ontvangst, waar ik echt enorm tevreden over ben. Ook had ik weer een van mijn favoriete lipkleuren op, het is een lippotlood die echt heel goed blijft zitten. Ook had ik enorm veel bezoekers, al 215 tussen 8.00 - 9.00. Daar was ik best wel trots op, want als ik per dag er 100 haal, dan ben ik al meer dan trots! Het is leuk dat mijn site/kanaal meer bereik krijgt! Ook heb ik heerlijke gezonde cupcakes gemaakt, het recept gaat binnenkort op mijn blog komen, maar ik moet het nog even aanpassen en opnieuw proberen. Ze waren namelijk qua smaak goed, maar de textuur was nog niet geweldig. Maar natuurlijk komt het perfecte recept binnenkort op de site!

Zaterdag


Tijd voor het testen van een nieuwe lipstick, weer in de kleur rood. Vind het echt een mooie kleur, die altijd kan. Ook ben ik nagellak aan het testen, in de mooie kleur rood. Dat past lekker goed bij elkaar. Ook heb ik heerlijk de tijd genomen om vlogs te bekijken, onder andere van Alfie en ik ben lekker bij Sara geweest voor een gezellig avondje!

Zondag


Vanochtend stond ik alweer vroeg op, na een kort nachtje, om een uurtje te gaan sporten. Het was tijd voor mijn benen en romp, wat weer lekker ging. Ik moest even een 'Goodmorning-selfie' sturen naar het groepje waarmee ik gisteren het zo gezellig had. Dat ik al wakker was en onderweg was naar de sportschool. Uiteindelijk ben ik op de bank geploft en niet heel veel meer gedaan, wel heb ik bananenpannenkoekjes gemaakt, omdat ik echt enorme trek had!

Q: Hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten