30 maart 2015

Photo Dairy #71

Vandaag is het weer weekend en we hebben het regenachtige weekend achter ons gelaten.
Niks mooi lente weer (helaas), maar puur Nederlandse buien.
Toch heb ik weer een leuke week gehad, die ik graag met jullie wil delen.

Maandag


Vandaag was het gewoon een dag waarop ik moest werken, maar ook de dag waarop mijn vader 58 is geworden! En dat moest natuurlijk gevierd worden. Na het werken, ben ik naar mijn ouders gegaan en hebben we gezellig met de familie Chinees gegeten. En natuurlijk moesten we Bo even uitlaten, en hij was zo lief aan het spelen met deze stok!

Dinsdag

Vandaag was het een lange en zware werkdag, ik lag echt gebroken op de bank. Ik heb dus ook niet heel veel gedaan in de avond, die avonden heb je er ook bij zitten.
Dus dan maar even een selfie van de bank.
















Woensdag

Ook woensdag was een pittige dag. Eerst zag ik dat echt als een halve werkdag, maar ik ben echt de hele dag bezig. Ik voelde me wel minder moe als gisteravond, maar ook deze avond ben ik fijn gaan bankhangen!
















Donderdag

Vandaag was een drukke maar echt super leuke dag. Mijn dag begon met een uur sporten en daarin trainde ik mijn romp en armen. Toen werd ik gebeld dat ik mocht invallen bij een kleuterklas. Ik heb die middag gezellig bij de kleuters gestaan en die avond ben ik met Sara een drankje gaan doen.
Het was weer eens super, maar dan ook super gezellig!


Vrijdag

Ik had gisteren met Sara wat gedronken en voelde me een beetje brak. Daarom vond ik het tijd voor een smoothie. Hierin zat mango, water, vanillesuiker en een beetje kaneel. Het was erg lekker.
Daarna ben ik naar mijn ouders gegaan en heb ik Bo op de foto gezet, niet alleen thuis, maar ook lekker in het bos. Ik heb hier een artikel over gemaakt: 'Welkom Bo' Daarna had ik geen zin meer om te koken, en daarom zijn we lekker uit eten gegaan!
Ook weer een topdag dus!

Zaterdag

We zijn lekker naar een fietswinkel gegaan voor mijn vriend, die heeft een mountainbike gekocht. Het leuke was alleen: 'Hoe krijgen we die in de auto?' Uiteindelijk is het gelukt en hebben we het voorwiel en zadel eraf gehaald. Daarna ben ik gezellig bij Sara geweest en hebben we een start gemaakt aan Gossip Girl. Ik ben er ooit een keer mee begonnen, maar had niet alles gezien. Volgens mij de eerste drie seizoenen. Nu dus helemaal overnieuw begonnen. En we hebben lekker fout een pizza gegeten!

Zondag

Vanochtend weer een uur getraind, dit keer mijn romp en mijn benen. Maar als dank kreeg ik nog een fikse regenbui over mij heen, en bedankt!
Maar ik heb nu weer een heerlijke zondag en ik ga nog even genieten van de paar uur die we weekend mogen noemen.















Q: Hoe was jullie week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten