23 februari 2015

Photo Dairy #66

Vandaag heb ik weer een Photo Dairy voor jullie, want het is natuurlijk weer maandag!
Een nieuwe begin van een nieuwe week en voor mij een hele leuk week, namelijk een vakantieweek.
Ik ga alleen maar leuke dingen doen aankomende week, maar eerst even een terugblik op afgelopen week.

Maandag

Zondag had ik een heerlijke ovenschotel gemaakt en daar konden we vandaag weer van eten. Ik vind koken niet het allerleukste dus als ik een dag niet hoef te koken, dan vind ik dat helemaal niet erg. Zeker niet als het een lekkere macaroni schotel is. Vandaag was ik ook een dagje vrij, ik had geruild met het werken, ik heb deze week woensdag, donderdag en vrijdag gewerkt. Aan de ene kant vond ik het wel fijn om begin van de week vrij te zijn, maar ik werk toch wel liever. Want dan heb je gewoon eerder weer weekend voor je gevoel!

Dinsdag

Dagje vrij nummer twee. Vandaag heb ik me officieel beter gemeld, omdat ik even wilde kijken hoe de antibiotica zou aanslaan, maar gelukkig gaat dat helemaal goed! Ook heb ik weer eens in tijden een lekkere lunch voor mezelf gemaakt. Eigenlijk moet ik dat vaker doen, lekker uitgebreid lunchen en de tijd nemen om lekker te eten. Bij mij gaat het meestal tussen de handelingen door.

Donderdag

Ja, je ziet het goed. Het is nu al donderdag, ik heb helemaal geen foto's van woensdag. Woensdag was een drukke en volle dag maar in de avond heb ik de verjaardag gevierd van Sara, wat heel gezellig was! Maar donderdag moest ik weer aan de slag, en zat ik in de avond gebroken in mijn pyjamabroek op de bank.

Vrijdag

Vandaag heb ik ook amper foto's gemaakt, maar ik wilde wraps gaan maken. Ik had dit pakje gekocht met het idee dat hier ook de kruiden in zaten, maar helaas. Hier zaten letterlijk alleen maar de wraps in, en moesten we uiteindelijk terug naar de winkel om het paketje met kruiden te kopen. Maar die verkochten ze niet in de winkel, echt bizar! En irritant, nu hadden we een mix van pakketjes en uiteindelijk was het wel lekker, maar een beetje te weinig.

Zaterdag


Ja, het is officieel vakantie en daar zat ik echt op te wachten. Ik leefde er helemaal naar toe, met een feestelijk weekend voor de boeg. We zijn begonnen aan de serie Lost en ik had ook nog eens 408 bezoekers op mijn site, wat zeker een record is. Ook in totaal 3 verjaardagen dit weekend, dus ik heb de vakantie zeker goed ingeluid.

Zondag


Ja even wakker worden, en nee die zak chips was niet mijn ontbijt, maar van de dag ervoor. Ik moest even wakker worden, maar heb even goed gesport. Een goed begin van de zondag, ik vind het heerlijk om de zondag te starten met sporten, dan hoef ik de rest van de dag, van mezelf niks te doen. Heerlijk!

Q: Hoe was jullie week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten