26 januari 2015

Photo Dairy #62

Het is weer maandag, dus het is tijd voor een Photo Dairy. De tijd gaat echt zo snel en het weekend is voor mijn gevoel weer voorbij gevlogen, maar ik mag nog even terugblikken op een leuke maar vermoeiende week!

Maandag



Vandaag is het Blue Monday, maar daar doe ik niet aan mee. Z’n dag is na mijn idee verzonnen om iedereen depressief te krijgen. Daarom heb ik expres en mijn knal gele trui aangetrokken en heb ik het blauwe van die dag maar even genegeerd!

Dinsdag



Vandaag moest ik, net als gisteren, werken en dan moet ik best wel vroeg opstaan. De wekker gaat dan 6.15 en dan moet ik nog ontbijten. Dat is voor mij gevoel echt wel even vroeg en moet ik echt even wakker worden. Graag wilde ik jullie een van mijn nieuwe verslavingen met jullie delen. Ik eet al een paar weken alleen maar broodjes vlokken als ontbijt. Misschien heb ik door de winter meer chocola nodig?

Woensdag



Gebroken, dat was ik, terwijl ik maar drie dagen gewerkt heb. Ik was zo moe dat ik zelf niet meer kon lachen voor de foto, haha! Ik heb lekker op de bank gehangen en niet heel veel meer gedaan.

Donderdag



Vandaag was ik lekker een dag vrij en heb ik nog een aflevering van Flikken Maastricht gekeken, we zijn nu al bij seizoen 3. Het gaat zo snel, en ik had ook totaal niet verwacht dat ik het een leuke serie zou vinden. Maar dit is ook zeker een nieuwe verslaving! En natuurlijk heb ik ook gesport, dit gaat ook nog steeds goed.

Vrijdag



Ja, weer opstaan met een broodje vlokken en een aflevering Flikken Maastricht! Een ideale ochtend. Ook was ik even bij mijn ouders en wat mis ik de houtkachel, het is z’n lekkere warmte. Ik ben natuurlijk altijd die kachel gewend en ik vind een centrale verwarming nog steeds niks haha, het moest nog steeds wennen.

Zaterdag



Vandaag was het een leuk dagje, ik had een gezellige borrel en in de avond nog een housewarming van Dionne. Daarom wilde ik wel even mijn nagels lakken en vandaag ging ik voor groene vingers. Dat was een mooie match met mijn tasje, jammer genoeg heb ik dat niet op de foto gezet.

Zondag



The day after, ik was om 3.00 thuis en ik was vanochtend alweer om 9.00 wakker. Een kort nachtje dus, maar ik moet zeggen dat het meevalt hoe moe ik ben. Ik heb nog een leuke foto van gisteravond bij de housewarming, wat echt super gezellig was en ik heb ook nog een bijzondere foto. Vandaag was ik om 10.00 sporten en toen ik terugliep zag ik deze stapel fietsen, ik kon het niet laten om er even een foto van te maken. Dat is pas efficiƫnt je fiets opbergen.


Q: Hoe was jullie week?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten