27 december 2014

Review | L'oreal Paris Color Riche Nail Art

Vandaag heb ik voor jullie een review van de L’oreal Paris Color Riche Nail Art. Die ik heb ontvangen van de Prettybox van de maand september.
De reden dat ik gewacht heb, met het testen van deze nagelstickers is dat ik deze nagelstickers nogal feestelijk vond. En daarom heb ik ze bewaard voor de kerst/oud en nieuw.



Wat zegt de Prettybox over:

L’oreal Paris Color Riche Nail Art.
Je look is pas echt compleet als je nagels er ook net als de rest van je look, fashionable uitzien. Gebruik daarom de nagelstickers in 2d of 3d voor een look die direct van de catwalk af komt. De nailart stickers is makkelijk aan te brengen en heeft een houdbaarheid van wel tien dagen.
Full Size €8.49



Ik heb hele mooi mogen ontvangen, namelijk mat zwarte met gouden glitters, voor mij echt feestelijke nagelstickers.  Ik hoor je het bijna al zeggen, als dit artikel nu online staat, dan kan je toch nooit weten of de nagelstickers wel tien dagen blijven zitten… dat klopt! Wil jij weten hoe het met de nagelstickers afloopt, houd dan zeker mijn vlogs in de gaten. De vlogs staan op mijn Youtube-kanaal. Aan het einde zal ik hieronder even toevoegen hoe lang ze zijn blijven zitten.



Ik moet toegeven dat ik er eerst een beetje een hard hoofd in had. Ik dacht wat een gedoe en gepriegel, ik houd het gewoon bij nagellak. Maar het aanbrengen was heel simpel. De stickers, waarvan er 18 in de verpakking zitten, zijn geplakt op een doorzichtig plastic. Hierdoor kan je makkelijk kijken welke nagelsticker er op welke nagel past. Dan haal je die sticker eraf en plak je hem op je nagel. Vanaf je nagelriem naar boven, wat er overblijft vijl je af. Het is dus echt makkelijk en simpel en je hoeft natuurlijk niet te wachten tot het droog is. Ook een groot voordeel!



Kortom, tot nu toe ben ik zeer tevreden over de nagelstickers. Ze zijn simpel en makkelijk aan te brengen. Er zijn veel meer motiefjes en ik heb ook een leuke ontvangen. Het is alleen de vraag of deze nagelstickers er tien dagen op blijven zitten, wil je het snel weten houdt dan mijn vlogs in de gaten en anders schrijf ik een update onder dit artikel en dan kan je het alsnog lezen.

Q: Heb jij wel eens nagelstickers gebruikt?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten