27 november 2014

Review | So Susan Cosmetics Concealer Quad

Vandaag heb ik voor jullie een review van de So Susan Cosmetics Concealer Quad.
Deze heb ik ontvangen met de Prettybox van september.


Dit is wat de Prettybox zegt:

Een compact doosje met 4 verschillende tinten die vlekken en oneffenheden van de huid doen vervagen. Gebruik een concealer kwast om deze concealer aan te brengen.

Fullsize €22.99


Het doosje vind ik het super leuk gemaakt, je kan zien dat er echt aandacht aan besteed is. Dat mis ik wel een beetje bij de concealer zelf. Voor mij gevoel lijkt het net of het doosje meer aandacht heb gehad, dan de concealer quad. Dat vind ik zelf een beetje jammer.
Wel vind ik het handig dat er verschillende kleuren in de quad zitten, zodat je het hele jaar door eigenlijk een juiste kleur heb. Want ja, helaas ben ik wit in de zomer en heel erg wit in de winter.
De donkere kleur is voor mijn huid echt te donker, maar ik denk dat de meeste hiermee goed uit de voeten kunnen.
Wel vind ik de prijs aan de hoge kant, want vooral dan zou ik graag mee aandacht willen zien aan de concealer quad.
Ook vind ik het super leuk dat er een witte concealer in zit, in eerste instantie dacht ik: ' Wat moet ik daar nou mee?' Maar het is erg mooi om net onder je wenkbrauw of op je jukbeen aan te brengen.
Het geeft je net even extra glans, niet overdreven, maar juist erg mooi. De witte concealer gebruik ik dus een beetje als een highlighter.


Hierboven kan je de verpakking nog net iets beter zien, en kan je ook zien dat de afwerking wat minder is. En voor die prijs, dan verwacht ik wel een mooie afwerking. Het is een beetje jammer, want dat doet het product niet ten goede. En dat is zeker niet terecht! Het is een fijn en goed werkend product, die mooi op de bouwen is. Het is in mooie kleuren, zodat iedereen uit de voeten kan met dit palette en de kleur wit zit er in. Nu ik hem eenmaal gebruik, vooral de witte kleur, wil ik eigenlijk niet meer zonder.


Hierboven zie je de dekking die het product geeft, als ik er met mijn vinger over heen ga. In het begin dacht ik, dit gaat niet werken, want er komt bijna niks vanaf. Maar het is juist heel fijn, want op mijn gezicht kan je het goed opbouwen zodat het er niet nep uit gaat zien. Het is erg mooi en geeft een natuurlijk gezicht. Dus de kwaliteit van het product is echt voor mijn super, en dat verklaart misschien ook wel de hoge prijs.
Het is zeker een palette die bij mij in mijn dagelijkse bakje blijft zitten, want hiermee kan je alles aan.
Het zorgt ervoor dat je fris en fruitig voor de dag kan komen en dat is natuurlijk allemaal wat we willen.

Kortom: Het product is erg fijn en van een goede kwaliteit. De verpakking is mooi, maar de verpakking van het concealer quad had net even wat meer aandacht mogen hebben. Het product is best prijzig, maar de kwaliteit van het product zelf is er wel na.

Q: Was jij al bekend met de witte concealer?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten