20 november 2014

Review | MUA Mono Eyeshadow - Shade 16 - Matt

Vandaag heb ik voor jullie een review van een MUA Mono Eyeshadow - Shade 16 - Matt.
Ik heb deze oogschaduw gekocht voor maar €1.20! Dat is toch geen geld!


Dit is de kleur! Het is een mooie basiskleur, maar ook een kleur die mooi is in zijn eentje.
Ik was al een tijdje opzoek naar een basis oogschaduw, die ik voor mijn allerdaagse look kan gebruiken, die niet te licht was.
Nou ik kan zeggen dat ik hem gevonden heb!


Het is een mooie kleur, met een roze ondertoon. Het is wel een kleur die niet heel roze overkomt, maar wel een warme uitstraling heeft. Ideaal voor een dagelijkse look!


Het pigment van de oogschaduw is goed, soms een beetje kruimelig, maar het geeft wel een mooie dekking. Met deze oogschaduw kan je eigenlijk niet fout gaan, want ik denk dat die wel bij iedereen mooi staat.


Zoals je hiernaast kan zien, heb ik alleen deze oogschaduw gebruikt. Het geeft een warme look en het is niet te veel aanwezig. Dit is de komende tijd echt wel mijn dagelijkse oogschaduw, dat is zeker.

Qua prijs/kwaliteit verhouding is echt bizar. Voor €1.20 z'n fijne oogschaduw, ik denk dat ik sowieso maar meer van deze oogschaduw ga aanschaffen, want ik vind hem erg fijn!






Q: Wat is jouw favoriete MUA product?

Liefs,
Silvia











Geen opmerkingen:

Een reactie posten