24 november 2014

Photo Dairy #53

Vandaag is het weer maandag, dat betekend weer een begin van een nieuwe week.
Maandag betekend ook voor mij een terugblik op vorige week en dat doe ik graag met een Photo Dairy.

Maandag



Vandaag mocht ik werken, wat ik erg fijn vond. De week zo energiek starten en meteen mogen doen waar je dol op bent, dat is natuurlijk een mooie start.
Wel merk ik als ik gewerkt ben, dat ik in de avond veel minder energie heb dan als ik niet werk. Natuurlijk is dat vrij logisch, maar dan vind ik het lastiger om te vloggen of foto's te maken. Maar wat ik dan wel graag doe is Youtube kijken en dan vind ik het heerlijk om naar dit leuke gezin te kijken met twee super leuke kinderen. Je kan ze volgen op het kanaal: SaconneJoly's

Dinsdag

Vandaag was ik een dagje vrij en wilde ik echt even de tijd voor mezelf nemen. De tijd voor mijn blog en de tijd om te vloggen. Ik heb heerlijk mijn nagels weer eens opgeknapt, want daar waren ze aardig aan toe. Ik heb gekozen voor een basic kleur, iets wat overal bij past. Ook was ik me vandaag extra van bewust dat ik het niet fijn vind dat het zo snel donker wordt, vooral niet als ik dan nog op de fiets weg moet. Ik fiets toch liever als het licht is, en minder koud mag ook wel haha!

Woensdag

Ik werd vanochtend wakker en ik heb lekker mijn ontbijt opgegeten in mijn onesie. Die ik gekocht heb bij de Kruidvat, zoals je in mijn vlog kan zien. In de middag heb ik ook rustig aan gedaan, want vandaag was ik ook vrij. Wel heb ik even een uurtje gesport, maar na een lekkere lange douche thuis ben ik weer de hele avond in mijn onesie geweest. Nu ik er een heb is het bijna verslavend. Zo lekker dat die zit en zo zacht!

Donderdag



Vandaag had ik alleen even een afspraak, maar was ik de rest van de dag ook vrij. Deze week uiteindelijk niet zoveel hoeven te werken, wat ik persoonlijk nogal jammer vind. Maar hopelijk heb ik snel iets meer invalwerk, het is even geduld hebben. De tijd die ik over heb wil ik natuurlijk wel 'nuttig' besteden. Ik zag dat de statistieken op mijn blog veel hoger waren toen er een DIY online stond. Dit is de DIY voor a.s. woensdag, nog niet helemaal af, maar hij wordt echt super leuk! Houdt de site dus goed in de gaten!

Vrijdag


Vandaag was ik echt super blij, daar moest ik natuurlijk wel even een foto van maken. Nu is het nog enorm vroeg, maar toch ik was helemaal blij. Ik kan helaas nog niet helemaal vertellen waarom, want nog niet alles is helemaal rond, maar als het goed is gaan er spannende tijden aankomen, met nieuwe uitdagingen en hopelijk dat alles lukt.
Zodra het kan komt er zeker een artikel of een video of allebei over!

Zaterdag

Vandaag heb ik helemaal geen foto's gemaakt, dat is meestal wel gek voor een zaterdag. 
Maar het was wel een super leuke dag, maar nog hartstikke moe, omdat we gisteren een bruiloft hadden van één van mijn beste vriendinnetjes. We hebben lekker uitgeslapen en zijn daarna bij de broer van mijn vriend gaan helpen in zijn nieuwe huis. Daarna hebben we nog een leuk Duits feest gehad, dus ik kan wel zeggen dat het een geslaagd weekend was!

Zondag

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn haar heb gedoneerd, wat natuurlijk super leuk is om bij te houden. Ik heb dit gedaan met de app Timehop  en die houd alles bij wat je de laatste jaren hebt gedaan, zodat je ook dat niet vergeet. En mijn haar doneren voor stichting Haarwens, was voor mij wel een grote stap en vind ik nog steeds goed dat ik het heb gedaan.
Ondanks het drukke weekend heb ik vandaag ook nog de hele keuken opgeruimd en uitgesopt. Ik heb hier wel geen foto van gemaakt, maar wilde het toch nog even met jullie delen. Ik was er namelijk best trots op, want ik voelde me behoorlijk brak. Ook heb ik even de tijd genomen om lekker te lezen, ik merk dat ik dat de laatste tijd echt weer te weinig doe. Even wat tijd voor mezelf, dat kan voor niemand kwaad.

Ik heb echt een leuk weekend achter de rug, en met de rest van de week was ook zeker niks mis. 
Het is leuk om via z'n artikel terug te blikken op mijn week.

Q: Hoe was jou weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten