19 november 2014

DIY | Versier je Iphone snoer!

Vandaag heb ik voor jullie weer een DIY, maar nu laat ik zien hoe je je Iphone snoer kunnen versieren. Dit geld natuurlijk niet alleen voor de snoeren van de Iphone, maar kan het met meerdere snoeren.
Ook is het nog eens een simpele DIY, dus iedereen zou het kunnen doen!

Wat heb je nodig:


  • Een (Iphone) snoer
  • Een scherpe schaar
  • Strijkkralen











Je hebt echt super weinig nodig, voor deze leuke DIY waardoor het ook nog een een goedkope DIY is!


Het is heel makkelijk, je knipt namelijk gewoon in een strijkkraal, zoals hierboven.
Als je dat heb gedaan, dan kan je ze makkelijk om het snoer heen doen.
Het is wel handig als je lange nagels hebt, want in het begin is het wel een gepriegel, maar met een beetje geduld lukt het prima.
Je krijgt er een handigheid in, waardoor je er zo mee door kan gaan, zelf was ik er in totaal 45 minuten mee bezig.


Ik heb gekozen om niet random kleuren aan mijn snoer te maken, maar om er een patroon in te maken. Namelijk 1 witte en dan 5 kleuren (in dit geval groen) en dit herhaal ik dan 5 keer.
Daarna heb ik andere kleuren gebruikt. In totaal zitten er 170 gekleurde kralen en 33 witte kralen op.
Dus in totaal passen er 203 kralen op een Iphone snoer, een leuk weetje dus haha!


Zo is het als mijn snoer af is, de belichting op de foto is anders, want deze foto is later op de dag genomen. Het is ook een voordeel dat de kralen het snoer beschermen, want meestal gaan mijn snoeren stuk aan het begin of eind. 
Dit is het ook nog eens een praktische DIY, een dubbel voordeel dus haha!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om weer een DIY op mijn site te zien.
Ik wil meer DIY's online zetten, want dan neem ik ook meer de tijd om wat dingen te gaan maken.

Q: Wil jij meer DIY's zien op mijn site?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten