15 oktober 2014

TAG | I Love Fall

Vandaag heb ik voor jullie een TAG over de herfst, namelijk de I love Fall TAG.
Het is een TAG die ik op Youtube heb gezien, maar ik heb de vragen wel een klein beetje aangepast.
Maar het zijn nu 10 leuke vragen over de herfst en je kan hem zo overnemen!


1. Wat is je favoriete herfst lip product?
Ik ben sowieso dol op de kleur rood op mijn lippen. Met de herfst vind ik een bordeaux kleurige lipstick erg mooi, maar dat zal ik niet dagelijks dragen. Wel ben ik rond deze periode altijd in de weer met een lippenbalsem, omdat mijn lippen snel droog zijn.

2. Wat is je favoriete nagellak voor de herfst?
Dat zijn vooral de wat donkere kleuren of de nude kleuren. Ik zou nu niet meer zo snel een knal roze nagellak op doen. Bordeaux rood of bruin tinten vind ik erg mooi, of donker blauw en zelf zwart vind ik heel chique staan.

3. Wat is je favoriete herfst Starkbucks drankje?
Ik ben helemaal geen Starkbucks fan, misschien dat het voor vele heel raar zou klinken. Het enige wat ik daar gedronken heb ik een groene thee en die was gewoon prima. Ik drink geen koffie en ik haal daar dus eigenlijk nooit wat. Maar wat mijn favoriete drankje is in de herfst is thee en ik vind warme chocolade melk ook wel erg lekker. Ook al drink ik dat niet erg vaak!

4. Wat is je favoriete herfst kaars?
Ik vind het heerlijk om kaarsen aan te steken in de herfst, vooral omdat het snel donker wordt. Mijn vriend heeft het niet zo op geur kaarsen, dus ik houd wel een beetje rekening met hem. Ik heb ook niet echt een favoriete geurkaars, maar ik vind fruitkaarsen wel lekker. Voor de herfst vind ik van die kruidige kaarsen of vanille ook erg lekker.

5. Wat is je favoriete herfst sjaal of asseccoires ?
Ik ben sowieso iemand die dol is op sjalen, maar mutsen of wanten vind ik ook super leuk. Ik vind het leuk om me helemaal in het wol te verstoppen. Maar een sjaal is echt mijn favoriet en zodra het kouder wordt draag ik elke dag een sjaal.

6. Vier jij Halloween?
Nee, ik heb het één keer met vrienden gevierd, maar verder nooit. Het is meer een feestdag in Amerika en Engeland. Het lijkt me wel erg leuk als er allemaal kleine verklede kinderen heel lief aan je deur komen zingen, maar dat JE SNOEP OF JE LEVEN.. mwa dat vind ik dan weer niks.

7. Wat is je favoriete Halloween film?
Ik heb niet echt een Halloween film die ik ken en ik heb wel veel horror gezien, maar het is toch niet helemaal mijn soort film. Ik vond de SAW serie echt wel creepy genoeg om tot Halloween film bestempeld te worden, dus dan maar die haha!

8. Wat is je favoriete Halloween snoep?
Uh, ik ben niet z'n snoeper. Dus ik heb geen favoriet Halloween snoep, maar als de kinderen langs de deur komen zou ik wel snoep hebben die apart verpakt is, want al die vieze handjes erin haha!

9. Als je Halloween zou vieren, als wat zou je dan verkleed gaan?
Ik denk dat ik een onesie zou kopen bij de Primark van een draak ofzo haha!

10. Wat is jouw favoriete 'ding' aan de herfst?
Ik vind het leuk dat het knusser wordt, dat de kaarsjes aangaan en dat je lekker met een plaid op de bank gaat zitten. Dat het heerlijk warm is als je thuis bent en het buiten echt te keer kan gaan. De regen op het raam, maar dan alleen als je zeker weet dat je de deur niet uit gaat. Het dragen van een sjaal en een warme kop thee! Ook vind ik het helemaal gaaf dat de natuurlijk erg mooi wordt, met de mooie kleuren!

Dit was mijn I Love Fall TAG waarvan ik de vragen heb aangepast.
Als je hem wil over nemen zou ik het leuk vinden als je even een tweet stuurt (of laat een reactie achter), zodat ik het kan lezen. Het lijkt me namelijk super leuk om het van andere te lezen!

Q: Wat is jouw favoriete 'ding' van de Herfst?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten