4 oktober 2014

Review | W7 In the Nude - Natural Nudes - Eye Colour Palette

Vandaag heb ik voor jullie een review van het W7 in the Nude palette.
Een palette die al best lang op mijn verlanglijstje stond, maar ik nooit heb gekocht.
Nu heb ik dit palette voor mijn verjaardag gekregen en ik wilde er graag een review over schrijven.
Ook al weet ik dat er veel reviews van zijn, ook ik wil hierover graag mijn mening geven.


Het is een dupe van het Naked 3 palette, maar omdat ik dat palette niet heb kan ik daarover mijn mening niet geven. Ik vind het qua styling er erg mooi uit zien. Het 'blikje' vind ik erg mooi en het straalt ook luxe uit, ook de binnenkant vind ik erg mooi en luxe ogen. Dat is natuurlijk altijd leuk.
De kleuren vind ik erg fijn, omdat het echt dagelijks gebruikt kan worden!


Zoals je hierboven ziet zijn de kleuren inderdaad in 'nude-kleuren'! Erg mooi en iedereen kan met z'n palette uit de voeten. Je hoeft hier zelf geen verstand van make-up te hebben en dan kan je bijna nog niet fout gaan. Het is basic en daar houd ik van, zeker als ik een gewone dag heb. Met een feestje mag het van mij best meer, maar op een normale dag vind ik een rustige look het mooist.

De kleuren van links naar rechts:
Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista.

Het mooiste van de kleuren vind ik dat ze goed op te bouwen zijn. In het begin is er bij sommige kleuren relatief weinig pigment, maar door het een paar keer over elkaar aan te brengen krijg je er een mooi en duidelijke look van.


De eerste 6 kleuren.

De laatste 6 kleuren.

Je kan zien dat de eerste 6 kleuren een mindere pigment hebben als ik ze één keer aanbreng op mijn arm. Maar dit kan je perfect opbouwen door een paar keer over de zelfde plek te gaan met de oogschaduw. Ik vind dit persoonlijk erg prettig, omdat je hier heel mooi mee kan spelen.
Je kan met de zelfde kleur verschillende intensiteit maken, hoe ideaal is dat!

Ik ben dus erg tevreden over het pigment!
Ik heb voor dat artikel twee looks gemaakt, de 'roze' look en de 'bruine' look. Ik vind namelijk de eerste 6 kleuren mooi bij elkaar passen en de laatste 6 kleuren ook. Vandaar dat ik heb gekozen om daar twee looks van te maken.


De roze look is een rustige look, maar wel met glitters. Nu op de foto vallen ze erg op, maar dat komt ook op de manier van fotograferen. Ik vind het zelf een mooie foto, vandaar dat ik hem perse in dit artikel wilde. Over het algemeen vallen de glitters iets minder op, maar geeft het een roze en zachte look.


De bruine look vond ik wat lastiger om goed op de foto te krijgen. Deze look is in het echt net even wat harder en meer aanwezig, terwijl je dat op de foto juist niet zou verwachten. Maar oefening baart kunst haha, dus ook zeker met het maken van foto's. De bruine look is voor iedere oogkleur mooi en eigenlijk met alles te combineren!

Kortom: Ik ben erg tevreden met dit palette, het is een palette die goed bij mij past en waar ik goed mee uit de voeten kan. Het is voor iedereen geschikt, ben je ervaren met make-up of juist een beginner. Dit palette past echt bij je. En ja, ik moet het toegeven het palette is al een onderdeel van mijn dagelijkse routine!

Q: Welke look zou het beste bij jou passen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten