30 oktober 2014

Review | So Susan - Dual Brow Powder

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Dual Brow Powder van het merk So Susan.
Ik heb deze wenkbrauwpoeder ontvangen via de Prettybox.


Wat de Prettybox zegt over dit product:

So Susan Cosmetics Dual Brow Powder.
Maak perfecte gedefinieerde wenkbrauwen met de Dual Brow Powder van So Susan. Het is de manier om je wenkbrauw op een natuurlijke manier vorm en kleur te geven. De Dual Brow Powder bestaat uit twee kleuren die je apart kunt gebruiken of kunt mengen om de perfecte tint te creëren.
Fullsize - €13.99



Ik vind eerlijk gezegd de verpakking van het product goedkoop ogen, zeker voor de prijs.
Het is misschien net wat jezelf mooi vind, maar door het plastic oogt het in mijn ogen een beetje goedkoop. Wat ik wel weer enorm goed vind, is dat dit product niet getest is op dieren.  Ook staat er op de verpakking:
No Minaral Oils - No Phthalates - No Animal By Products - Fragrance Free - With Carrot Seed Oil - With Aloe Extract - Hypoallergenic - Non-comedogenic - Safe for Sensitive Eyes.
Het is in mijn ogen dus een product dat je kan gebruiken met een gevoelige huid en die 'zuinig' is voor je huid. Altijd fijn voor een product die je dicht in de buurt van je ogen gebruikt.

Ingrediënten:
Talc - Mica - Zinc Stearate - Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil - Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice - Propylparaben - Methylparaben - Titanium Dioxide - CI 77891 - CI 77491 - CI 77492 - CI 77499.



Er zitten twee kleuren, een spiegel en een kwastje in het doosje. Het is dus ideaal om mee te nemen, want je hebt alles bij de hand. Meestal met de kwastjes die erbij zijn, zijn ze niet van goede kwaliteit, maar dit kwastje vind ik erg fijn. Het is een klein, maar subtiel kwastje die je precies kan gebruiken.

Zoals je hiernaast kan zien is mijn wenkbrauw wel een stuk donkerder. Ik heb van mezelf al donkere wenkbrauwen en daarom teken ik ze normaal gesproken ook niet bij. Toch wilde ik graag dit product uitproberen. Het was voor mij wel even wennen, want ik vond dat mijn wenkbrauwen nu wel heel erg zichtbaar waren, iets wat ik totaal niet gewend ben.

Ik had het wel fijner gevonden als er een iets lichtere kleur in het doosje had gezeten, want nu zijn mijn wenkbrauwen meteen heel erg donker.


Hier zie je ook het verschil dat er is als ik mijn bril niet op heb en als ik mijn bril wel op heb. Als ik mijn bril op heb, vind ik het minder erg dat mijn wenkbrauwen zo donker zijn. Misschien is het ook een kwestie van wennen, ik ben natuurlijk niet gewend om mijn wenkbrauwen bij te werken.

Als ik kijk naar het product zelf, vind ik het een fijn product. Het is makkelijk aan te brengen en het is lekker compact, makkelijk mee te nemen. Ook vind ik het een goede kwaliteit, want het blijft echt de hele dag zitten. Ik had verwacht dat het halverwege de dag, ook halverwege mijn gezicht zou zitten, maar niks is minder waar. Ik heb wel even moeten boenen om het tussen mijn wenkbrauwen uit te krijgen, maar dat vind ik minder erg dan dat het er vanzelf afgaat.

Kortom: Het is een fijn product van een goede kwaliteit, maar de kleur past niet echt bij mijn haar. Daarom zou ik dit product niet snel nog een keer gebruiken. Ik vind het persoonlijk een beetje te donker.

Q: Wat vind jij van mijn wenkbrauwen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten