23 oktober 2014

Review | MUA Eyeshadow Palette - Pretty Pastels

Vandaag heb ik voor jullie een review van het MUA Eyeshadow Palette in de kleuren Pretty Pastels. De naam van het palette zegt het al, het is een mooi oogschaduw palette in pastelkleuren. Misschien zou je denken dat dit palette meer iets is voor de lente, maar de pastelkleuren zijn ook juiste deze herfst erg veel te zien.


Dit is het palette met de mooie pastelkleuren. Een palette waar je allerlei kanten mee op kan.
Op de achterkant van het palette staat ook:

A collection of eye shadows that will add softness to your eyes, perfect for all occasions.


Hierboven kan je de kleuren nog beter zien, het zijn allemaal kleuren met een lichte shimmer erin.
Ik vind het een erg fijn palette, omdat het vooral lichte (pastel) kleuren zijn. Op een make-up cursus die ik laatst had, kwam ik erachter dat lichtere kleuren voor mij beter werkt. Ik heb namelijk al snel 'kleine' ogen en juist met deze kleuren kan ik me ogen optisch groter laten lijken.
Ideaal palette dus voor als je 'kleine' ogen hebt.

Ingrediënten: 
Talc - Mica - Magnesium Stearate - Bis Diglyceryl Polyacyladipate 1 - Ethylhexyl Palmitate -  Polybutene - Dimethicone - Methyl Paraben - Propylparaben - CI 77891 - CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 - CI 77007 - CI 77742 - CI 77510

Hiernaast kan je het pigment van de kleuren zien. Zoals je misschien wel ziet is het pigment niet heel sterk, maar je kan het goed opbouwen. De kleuren heb ik hier één keer over mijn arm gedaan en als je het opbouwt krijg je een beter pigment.

De oogschaduwkleuren zijn wel een beetje korrelig, dus pas op met de 'fall-out'  onder je ogen.

Met dit palette kan je echt alle kanten uit, je kan ook een mooie herfstlook maken met de bruine kleuren in combinatie met geel en oranje. Omdat het een lichte pigment heeft kan je bijna niet fout gaan. Je kan de kleur mooi opbouwen en een heel mooi resultaat van een look maken.




Hiernaast heb ik een mooie look gemaakt in de kleur paars. Als je net als ik groene ogen hebt, is de kleur paars erg mooi. Het zorgt ervoor dat je ogen net iets groener zijn.

Ik ben begonnen met de licht paarse kleur op het bewegend ooglid, in de buitenste hoek van mijn oog heb ik de donkere paarse kleur gebruikt. Dit heb ik mooi in elkaar geblend. Onder mijn oog heb ik nog een beetje lichtpaars aangebracht, om mijn ogen net iets opener te laten lijken.  Hier heb ik dus een mooie frisse look met de kleur paars gemaakt!


Q: Welke kleur oogshaduw draag jij het liefst?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten