18 oktober 2014

Review | MUA Blush - Shade 4

Vandaag heb ik voor jullie een review van een MUA Blush - Shade 4.
MUA staat voor Make-Up Academy, zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al wisten.
Het is een budgetmerk dat in een aantal Kruidvat filialen te koop is.


Het is in de kleur: Shade 4. Jammer dat ze geen leuke naam hebben bedacht voor de blush.
Ik vind het een mooie kleur, een beetje een iets donkere peach kleur. Misschien meer naar het oud roze toe. Het is in mijn ogen een mooie kleur voor het najaar.



De verpakking is van plastic en oogt een beetje goedkoop, maar het is ook een budgetproduct.
Ik weet niet meer precies de prijs, maar het zat rond de €1.99
Dan kan de verpakking eigenlijk ook niet luxe ogen!
Het product zelf vind ik dan wel meer luxe ogen, vooral omdat MUA in de blush staat.
Dat vind ik toch altijd wel erg leuk!

De ingrediënten die in de blush zitten zijn:
Mica - Talc - Magnesium Stearate - Ethylhexyl Palmitate - Dimethicone - Methylparaben - Propylparaben - CI 77891 - CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 - CI 15850 - CI 19140 - CI 16035


Het pigment van de blush vind ik ook erg goed, zeker voor de goedkope prijs.
Het is een mooie najaarskleur, die (na mijn mening) bij vele huidskleuren staan.


Zoals je op deze foto ziet is het niet een blush die van je wangen af knalt, maar juist een subtiele en gezonde glans geeft, met een klein beetje kleur. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hem te subtiel vinden, maar ik vind dat juist wel fijn. Het is mooi voor een alledaagse look en het is niet te heftig. Met deze blush kan je dus (zeker als beginner) niet fout gaan!

Kortom, ik ben heel erg blij met deze budget blush. Het is een subtiele najaarskleur voor een gezonde gloed en dat is wat ik zoek in een blush!

Q: Wat is jouw favoriete blush voor het najaar?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten