28 oktober 2014

Review | Calico Nail Polish Remover Pads

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Calico Nail Polish Remover Pads, die ik heb ontvangen uit de Prettybox.


De Prettybox zegt over het product:

Calico Nail Polish Remover Pads.
De nagellak remover pads van Calico verwijderen je nagellak in een handomdraai! Een remover pad verwijdert alle nagellak van je vingers en tenen. De pads zijn individueel verpakt en zijn handig om mee te nemen op reis of in je tas. Bovendien bevat het product geen aceton en het verzorgt je nagels en nagelriemen.
Fullsize €2.50


In de verpakking zitten 6 apart verpakte nagelremover pads, wat ideaal is om mee te nemen.
Natuurlijk wilde ik dit graag uitproberen, want het beloofd nogal wat. Namelijk dat één nagelremover pad al je vingers én je tenen schoon krijgt! Het eerste wat ik dacht: 'Nou, laat dat maar zien dan!'





Ik had op mijn nagels de kleur rood, een moeilijke kleur om er zo af te krijgen. Op de verpakking stond niks over welke kleuren er wel of niet konden, dus ga ik er vanuit dat ook mijn rode nagellak er goed afgehaald kan worden.



Ik had verwacht dat er een watje in zou zitten, maar het is rood doekje. Wat veel weg heeft van de bovenkant van een schuursponsje. Dit voelt alleen een beetje ruw, maar doet zeker niet zeer bij je huid rondom de nagel. Ook vond ik het grappig dat het een rode kleur had. Iets wat ik achteraf vanaf de verpakking al had kunnen weten natuurlijk haha!

Maar nu de belangrijkste vraag: Doet het product wat het beloofd?
Het beloofd dat ik met één doekje mijn vingers en tenen schoon kan krijgen.
Maar dat is echt niet waar. Ik kreeg er net één hand mee schoon, dus daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in. Dat is namelijk nogal een verschil. Ook ging mijn nagellak er helemaal niet zo goed af en waren heel mijn handen rood. Ik ben dus best wel teleurgesteld in dit product, helaas.


Zoals je hierboven kan zien, waren de randjes van mijn nagels nog rood en kreeg ik het er niet af. Mijn hele handen zaten onder de rode nagellak en ik heb het zelf met een andere nagellakremover weg moeten halen. Ik vind het dus geen fijn product, maar ik bewaar het wel. Want als ik op vakantie ga dan zou ik het meenemen, maar dan zou ik geen donkere nagellak doen. Misschien dat het dan wat beter werkt.

Kortom: Ik zou dit product niet aanraden, maar het idee is goed. Nu alleen de kwaliteit nog beter en dan is het een ideaal product!

Q: Heb jij ervaring met een nagellakremover pad?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten