27 oktober 2014

Photo Dairy #49

Vandaag is het weer maandag, dus het is tijd voor een Photo Dairy!
Hiermee laat ik jullie zien wat ik afgelopen week heb uitgespookt.

Maandag



Ik begon de week enorm leuk samen met Dionne. Ik heb samen met Dionne een video opgenomen, Wie/Wat ben ik! Die komt nog online, maar houd zeker mijn site in de gaten!
Ook was ik vandaag begonnen met de weekvlog, die de lieve Dionne ook voor mij gestart is!

Dinsdag


Vandaag had ik een rustige dagje, ik heb lekker veel voor mijn blog kunnen doen. Dat is natuurlijk ook altijd fijn en ja, deze week was het herfstvakantie. Dat was ook de reden dat ik heel de week vrij was. Nu hopen dat ik na de vakantie heerlijk weer aan de slag kan!
Op deze foto ben ik wenkbrauwpoeder aan het testen, het was een fijne poeder die goed bleef zitten. Alleen is het niet helemaal mijn kleur!

Woensdag


Vandaag was een hele leuke dag. Ik heb heerlijke geluncht met Martine en ben naar de verjaardag van Esther geweest. Ook had ik lekker de kaarsjes aangestoken, want ja met dit donkere weer is dat toch een stuk gezelliger!

Donderdag


Vandaag had ik een rustig dagje, lekker ontbijten en bloggen. Ook ben ik met mijn vader heerlijk naar het bos geweest. Het is nu heel mooi nu de herfst komt, maar de herfst is nog niet helemaal in het bos te zien, dus ik wil graag nog een keer terug!
Daarna heb ik rustig aan gedaan.

Vrijdag


Vandaag weer een rustige dag, ja het is vakantie dus ook ik zet dan mijn wekker niet! Natuurlijk wilde ik in de avond even het weekend inluiden! Proost! :)

Zaterdag


Vandaag ben ik eindelijk een keer weer naar de kapper gegaan, want ik was eeuwen al niet geweest. Ik heb niet gekozen voor een lange bob, maar een kapsel met meer laagjes voor meer volume. Daarnaast heb ik mijn kwasten nog gewassen, wat ik echt wekelijks zou willen doen haha! Tot nu toe lukt dat. Ook heb ik heerlijk geluncht met een bolletje, dat is ook echt iets voor in het weekend.
In de avond zijn we gezellig naar Sara gegaan, een lekker wijntje gedronken en dan nog een leuk spel. Tongbrekers, dan moet je allemaal zinnen gaan zeggen zonder een fout te maken!

Zondag


Vandaag was ik even op bezoek bij mijn zus en de lieve kat en ik zijn nu beste vriendjes. Hij kwam de hele tijd tegen mijn aan liggen! In de avond heb ik een lekkere pizza gemaakt! Een heerlijke zondag dus!


Q: Hoe was jou weekend?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten