20 oktober 2014

Photo Dairy #48

Vandaag is het weer maandag, voor sommige is het Herfstvakantie en voor sommige niet.
Voor iedereen is het wel een nieuwe begin van de week, dus dat betekend weer een Photo Dairy.

Maandag



Vandaag was het een niet z'n leuke dag. Ik stond wel vroeg op en maakte even een selfie, maar daarna had ik een begrafenis. Ik was de rest van de middag/avond aardig van mijn leg, moe en hoofdpijn van de dag. Toen kwam mijn vriend nog even thuis met veel chocola, om me weer een beetje blij te maken. Ik heb ook echt het beste vriendje :)

Dinsdag


Vandaag werd ik ook niet opgeroepen om te werken helaas, maar aan de ene kant was ik daar ook wel een beetje blij mee. Ik was nog best moe en had slecht geslapen. Ik heb veel Youtube zitten kijken en ik heb een geweldig 'youtubekijkend' gezicht haha! Ik heb veel gekeken naar SaconneJoly's, echt geweldig! En ik ben weer begonnen met breien, ja het word weer kouder. Ik zeg nog niet wat ik van plan ben, want vaak is het toch een flop haha!

Woensdag


Vandaag werd ik ook niet opgeroepen, helaas. Ik vind het echt enorm jammer, dat ik zo weinig kan werken. Dus ik ben lekker vroeg gaan sporten. Woensdag en zondag zijn mijn sportdagen en dan kan je beter zo vroeg mogelijk, want dan ben je er vanaf! Voor de rest was ik vandaag 'koos-make-up-loos' en heb ik lekker GTST terug gekeken!

Donderdag

Vandaag had ik de hele dag gevlogd, die is gisteren online gekomen. Heb jij mijn vlog nog niet gezien, klik dan hier! 
Ik heb een mooie paarse ooglook gemaakt, die moest ik natuurlijk even laten zien op Instagram!















Vrijdag


Vandaag had ik een leuke dag voor de boeg, want ik ging gezellig naar Samentha en haar lieve kids! Het was super gezellig en dan merk ik echt, dat ik ze te weinig zie! Verder heb ik weer naar de SaconneJoly's gekeken en had ik een hilarische screenshot van the little baby! Haha!


Zaterdag

Dit was echt een hele leuke dag! Ik had er in de ochtend al zin in! Ik had een uitnodiging gekregen voor een verrassingsfeestje voor Elize (van Girlonthewhitebike) voor het behalen van de 5000 abonnee's!  Ik heb in de ochtend een filmpje opgenomen en we hebben heerlijke hapjes daar gegeten!
Ik vond het echt super gezellig en super leuk dat ik mocht komen!
In de avond hebben we gezellig nog met een stel vrienden Cluedo en Monopoly gespeeld!:)

Zondag

Vandaag is het weer een make-uploze dag! Het is namelijk weer een sportdag en dan draag ik meestal geen make-up, of ik moet nog ergens heen gaan. Vandaag niet en ik heb weer 1.5 uur gesport. Nu ga ik lekker genieten van een rustige zondag!















Q: Hoe was jullie weekend?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten