17 oktober 2014

Hieperdepiep HOERA!

Hieperdepiep HOERA!!
Ja, Maandagmorgenmodel bestaat alweer 2 jaar.
Het is echt voorbij gevlogen en ik was het zelf bijna vergeten, maar dat kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder er bij stil te staan. Want 2 jaar staat er elke dag een artikel online en dat mag natuurlijk wel gevierd worden.

Ik wil met dit artikel even een terugblik geven op de afgelopen twee jaar, want ik ben nogal gegroeid.
Met mijn site, maar ook persoonlijk door mijn site, want door ervaring leer je enorm veel.
Ook wil ik terugkijken op de leuke dingen van mijn site en dat wil ik doen samen met jullie.



Ik heb een collage gemaakt waarin ik mijn hoogtepunten wil laten zien en de typische dingen die bij mijn site horen.

1. Een selfie, die kan natuurlijk niet ontbreken en ik heb een periode gehad waarin ik bijna elke dag rode lipstick droeg.
2. Believe in yourself. Als iemand mij van te voren had verteld dat ik zo zou groeien had ik het niet verwacht, maar ik heb er altijd in geloofd. Maar ik ging er niet vanuit dat het vanzelfsprekend was, daarom heb ik altijd hard gewerkt voor mijn site.
3. Ik heb mijn haar gedoneerd voor stichting Haarwens, dit was ook zeker een bijzonder momentje.
4. Op een gegeven moment heb ik een spiegelreflexcamera aangeschaft, om voor jullie nog betere kwaliteit te geven. Dat was natuurlijk ook een grote stap voor mijn site.
5. Ik kreeg, door mijn ervaring, vaker de foto die ik in mijn hoofd had. Ik heb wel veel dingen in mijn hoofd, maar vond het zeker nog lastig om het op de foto te krijgen. Ik was dan ook erg trots op deze foto.
6. Ik had 100 Instagram volgers, dat was voor mij ook een hoogtepunt! 
7. Ik heb ook de Liebster Award gewonnen, dat is een award voor kleine blogs! Dat was natuurlijk ook een momentje waar ik trots op kan zijn!
8. De Glossybox, die inmiddels is veranderd in de Prettybox, daarvan heb ik elke maand een unboxing online staan.
9. Dit was in het begin mijn logo, gelukkig heb ik hem nu wel verbeterd. Maar elke begin is leuk om op terug te kijken, dan zie je pas de groei!



1. Het uitproberen van nieuwe dingen, met deze foto probeer ik een nieuwe app uit. Zonder mijn blog had ik zeker niet zoveel dingen uitgeprobeerd!
2. Ik kom nu ook wel eens in andere vlogs/video, dit is in de vlog van Kiwisvlog en ik ben ook in de vlogs van Elize en Kelly te zien geweest. Enorm leuk om ook andere bloggers en youtubers te ontmoeten.
3. Het moment dat ik boven de 150 abonnees van youtube kwam. Dat is voor sommige echt weinig, maar ik vond het een mooi moment!
4. Een heerlijke chocolade taart om dit momentje te vieren!
5. Ik op de Beautyglossparty, daar was ik ook nooit geweest als ik deze blog niet was gestart!
6. Ik samen met Mascha en Dionne op de Beautyglossparty.
7. Mijn make-up, ik kan nu veel meer genieten om even een make-upmomentje voor mezelf te nemen.
8. Mijn site waar ik trots op ben, met een beter logo dan in het begin!
9. Ik heb ook samen met Elize een TAG gemaakt en ook heb zou ik Elize nooit ontmoet hebben zonder mijn blog!


Ik ben enorm dankbaar dat ik door mijn blog zoveel dingen heb kunnen doen, ik ben ook nog bij het V&D Kerstevent geweest vorig jaar en dit jaar bij de HEMA Blogger Academy. Het zijn allemaal kansen die ik zonder mijn blog niet had gehad.
Ik wil jullie bedanken, omdat jullie mijn site en video's bekijken en voor de reacties!

Bedankt voor je bezoek aan mijn site en tot morgen bij het nieuwe artikel!

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten