16 september 2014

Review | Sally Hansen - Hard as Nails Xtreme wear

Vandaag heb ik voor jullie een review van maar liefs 4 nagellakjes. Het zijn nagellakjes van het merk: Sally Hansen. Ik heb ze gekocht bij de Action, daar was een actie dat alle nagellakjes van Sally Hansen maar €1 kostte. Ik was zelf nog niet bekend met het merk, maar was er zeker nieuwsgierig naar. Nou, dan kan ik ze toch niet laten liggen voor deze prijs, daarom heb ik er meteen vier gekocht.


Het gaat om deze vier kleuren en misschien zie je het al op de foto, maar er was één nadeel. Ze hadden van die lelijke stickers erop geplakt, die ik er gewoon niet goed afkreeg. Daar kan ik zo van balen, omdat het zonde is voor de foto, maar voor dat geld kon ik ze gewoon niet laten liggen.

Het zijn wel 'zomerse' kleuren (behalve de donkerblauwe) dus ik dacht: 'Ik moet deze review echt gaan schrijven, want het mooie weer gaat bijna weg' 


Over de nagellakjes zelf, ze hebben zoals je kan zien een lange steel met daaraan een relatief kort kwastje. Eerst dacht ik 'hmm, vind ik dit wel fijn?', maar dat vind ik zeker! Het is makkelijk aanbrengen en doordat het kwastje relatief kort is kan je ook precies je nagels lakken.

Hieronder wil ik even per kleur laten zien hoe de nagellak is, want ja dat is natuurlijk ook erg belangrijk!


De lichtgroene kleur heeft de naam '460 Perfect Pear-ing' Ik vind het leuk als een nagellak een leuke naam heeft, dus dat is een pluspunt. Maar zoals je misschien wel hierboven zit, is de dekking echt minder. Jammer, want dit had ik zeker niet verwacht. Ik dacht namelijk dat Sally Hansen wel een goed merk was, maar dit is dan toch een tegenvaller.


Dan de donker groene kleur, met de naam '470 Kiwi Bikini' Grappig, want ik moest meteen aan Nicole denken van Kiwishouseofrock. Ik heb er ook een Instagram foto van gemaakt, dus het kan zijn dat je deze al hebt gezien. De lichtgroene kleur dekte niet mooi in twee laagjes, maar dan verwacht ik toch wel iets meer van een donkere kleur. Deze was wel beter met de dekking, maar nog niet wat ik had verwacht van een Sally Hansen nagellak. Toch ben ik helemaal 'in love'  met deze kleur. Maarja, het is groen, dus ik had ook niet anders verwacht!

Ik was al een beetje bang geworden dat ook deze kleur een slechte dekking zou hebben, omdat het net was de licht groene, een lichte kleur is. Dit is de roze kleur genaamd ' 480 Peach Beach' Ik ben het eigenlijk ook niet helemaal eens met die naam. Het is roze en geen peach, maar dat is misschien een detail.  Zoals ik al dacht ook deze heeft niet een perfecte dekking binnen twee laagjes, helaas.


Nu had ik alle hoop gelegd op deze donkere kleur genaamd, '500 Blueberry blast ' Helaas was de dekking, zoals je hierboven ziet, ook matig. En dat voor een donkere lak.. ik had hier wel iets meer van verwacht. De kleur vind ik dan wel weer erg mooi, maar de geur! Het was extreem chemisch bij deze blauwe kleur, wat bij de andere kleuren wel mee viel.

Wat ik wel goed vond van alle vier de nagellakjes was dat de nagellak snel droogt. Dat vind ik sowieso een punt waar ik erg op let. Ik heb namelijk het geduld niet om voor mijn gevoel eeuwen te wachten tot mijn nagels droog zijn. Meestal als ik mijn nagels lak, moet ik naar de wc en het maakt niet uit als ik voor die tijd ga, ik moet gewoon. Dus mijn nagels moeten gewoon snel droog zijn, want als ik ze beschadig dan ben ik daar best chaggie over!

Kortom: de nagellak viel een beetje tegen, misschien kwam dat ook omdat ik er te hoge verwachtingen van had. Ik zou deze potjes eerder op mijn tenen gebruiken, zodat het niet zo opvalt dat ze niet geweldig dekkend zijn.

Q: Wat vind jij van deze lakjes van Sally Hansen?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten