30 september 2014

Review | MUA nail polish - Fever Red

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak van het merk MUA.
Misschien ben je al bekent met het merk, maar voor diegene die het nog niet kennen.
MUA staat voor Make-Up Academy en is een budget make-up merk.

Ze verkopen het helaas nog niet overal, maar in sommige winkels van het Kruidvat gelukkig wel.
Ik kon het zelf niet zo goed vinden, maar in Nijmegen heb ik het gevonden.
Maar ik wil jullie nu kennis laten maken met de MUA nail polish in de kleur Fever Red.


Het is een mooie donker rode kleur, die het altijd goed doet in de herfst. Ik vind dit namelijk de perfecte herfst kleur, en de kleur die het makkelijkst te combineren valt.
Het is een 'klein' potje nagellak, ook al kan ik nergens vinden hoeveel er precies inzit.
Het lijkt qua uiterlijk een beetje op de nagellakjes van Essie, maar die zijn zeker een stuk groter en een stuk duurder. Ik weet de precieze prijs niet meer van deze nagellak, maar het was rond €1.00.




Als je de nagellak zo in eerst instantie ziet, dan is het geen bijzondere nagellak. Nee, dat klopt! Maar toch is het zeker een review waard. Want de reden dat ik jullie kennis wil laten maken met deze, in mijn ogen geweldige nagellak, is de kleur en de kwaliteit/prijs.

Sommige nagellakjes beloven een hoop maar komen weinig beloftes na, bij deze is het andersom.
Deze nagellak beloofd eigenlijk niks, maar doet wel meer dan je verwacht.
Eén van de grote voordelen is dat de nagellak super snel droog is, waardoor je snel weer tijd hebt om andere dingen te gaan doen. Of in mijn geval, naar de wc te gaan, want dat moet ik altijd als ik mijn nagels lak. Zelf als ik net ervoor ga, het is volgens mij een beetje psychisch!


De kleur dekt goed in twee laagjes en je bent er zo mee klaar. Je hoeft niet enorm lang te wachten tot de eerste laag droog is. Als je alle nagels hebt gehad, kan je bijna meteen weer verder voor de tweede laag. De dekking is ook erg goed en de nagellak blijft ook nog eens goed zitten. Zelf als ik moet afwassen, dan komt de nagellak er goed mee weg!


De nagellak hierboven zit er al 3 dagen op, en dat had ik zeker niet verwacht!  En dan heb ik ook nog afgewassen. Nu kan je wel begrijpen dat ik helemaal lyrisch werd van deze nagellak en dat ik er eigenlijk wel een review over moest schrijven. Ik ben erg benieuwd naar de andere nagellak van MUA of die net zo goed is als deze, maar dat ga ik zeker snel ontdekken.

Kortom: Deze nagellak droogt snel, blijft lang zitten en heeft een mooie dekkende kleur. Wat wil je nog meer van een budget nagellak!?

Q: Heb jij al kennis gemaakt met de nagellak van MUA?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten