19 september 2014

Review | LP Skin Therapy - Uplifting Facial Water

Vandaag heb ik een review voor jullie van een luxe merk genaamd: LP Skin Therapy 
Het gaat over de Uplifting Facial Water, die je voor iedere huid kan gebruiken.



Ik heb het product ontvangen vanuit de Prettybox, de Prettybox van Mei 2014.
Ja, dat is al even geleden, maar ik wilde geen review schrijven van een product waar ik me gaan raad mee wist. Ik was heel enthousiast toen ik het product ontving, maar ik kon hem niet goed plaatsen in mijn routine.

Dit is wat de Prettybox over het product zei:
Je ontvangt de Uplifting Facial Water van het dure merk LP Skin Therapy. De Uplifting Facial Water is een hydraterende gezichtswater die je huid een gebalanceerd en rustige teint geeft. Het is een perfecte opvolging van wanneer je net je gezicht hebt gereinigd. Het is rijk aan Aloë Vera, Hibiscus extract en is geschikt voor alle huidtypes.
Fulsize €16.95



Mijn eerste reactie! Is dit niet een beetje overbodig? Het is echt een luxe product, maar heb je het ook echt nodig. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het een fijn product is, maar dat het zeker niet nodig is. Het voegt wel extra voeding aan de huid en mijn huid is nogal droog, dus kwaad kan het zeker niet. Hoe ik het in mijn routine heb toegevoegd, was eigenlijk heel makkelijk. Ik gebruik het elke keer nadat ik mijn gezicht gereinigd heb. Ik gebruik het als extra voeding voor mijn huid, vooral omdat mijn huid erg droog is op het moment. Ik spuit het in mijn gezicht en ik dept het in mijn huid. Ik laat het even intrekken voordat ik verder ga met mijn routine.

Het is een fijn product, alleen de geur vind ik een beetje chemisch. Dat is alleen in het begin, want de geur trekt snel weg. Ik merk wel dat mijn huid al minder droog is, dus het hydrateerd goed.
Ik vind het leuk dat ik via de Prettybox zulke producten leer kennen, maar ik zou het product niet opnieuw aanschaffen. Wel vind ik hem fijn in gebruik, maar ik zou eerder (als ik een droge huid heb) gaan kijken naar een betere dag en nachtcrème, die mijn huid dan beter hydrateren.  Het is wel een heerlijk luxe product, die mijn huid nu lekker verwend. Ik zie het als een soort bubbelbad, het is fijn, maar je hebt het niet echt nodig! Dus eens in de zoveel tijd kan je je huid heerlijk verwennen met deze gezichtsspray!

Q: Hebben jullie ervaring met een Facial water?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten