24 september 2014

Recept | Bananen pannenkoekjes!

Vandaag heb ik voor jullie een recept, ja het komt eens in de zoveel tijd voor, maar nu ben ik geïnspireerd geraakt door Nicole (van Kiwivlogs), want in een vlog was zij Bananen pannenkoekjes aan het maken. Ik had zelf nog twee bananen over die al een beetje rijp waren, dus ik dacht dit moet ik ook maken! Alle credits gaan dus zeker naar Nicole!

Ben jij geen held in de keuken? Nou ik ook niet en zelf dit is mij gelukt, een makkelijk en snel recept voor een lekkere snack!

Wat heb je nodig?
* 2 bananen
* 2 eieren
* één vork
* één schaaltje
* één pannetje
* één spatel

 Dit is voor twee personen.


Zoals ik net al zei, het is enorm makkelijk!
Dit gaan we doen:


1. Prak de bananen in het schaaltje. Als je helemaal geen stukjes wil, kan je het misschien beter in de blender doen. Maar ik vond dit prima werken, scheelt weer een blender schoonmaken (haha!)



2. Als je de bananen hebt geprakt, doet er dan twee eieren bij en meng het goed. Wees alsjeblieft iets slimmer dan dat ik was en neem een groter schaaltje, want je dit ging net goed haha!


3. Beetje olie in de pan en dan de pannenkoekjes in de pan bakken. Blijf er wel bij, want het gaat best snel!


4. En dan eet smakelijk!


Zo makkelijk was het! Dus jij kan het ook, ga jij ze ook maken dan zie ik graag de foto's tegemoet.
Je kan me bijvoorbeeld taggen via instagram met @Maandagmorgenmodel !

Q: Ga jij ook bananen pannenkoekjes maken?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten