22 september 2014

Photo Dairy #44

Vandaag is het weer maandag, dus het is tijd voor een Photo Dairy!
Ik kan niet wachten om te beginnen, dus we gaan lekker van start!

Maandag:

 Deze heb ik wel op maandag geplaatst, maar is eigenlijk van zondag! Toen ben ik samen met mijn moeder, zus en tante naar de musical: Moeder ik wil bij de Revue, geweest! Super gaaf was die, echt een aanrader! Mijn zus heeft er nu ook voor gezorgd dat ik de serie kan kijken, ik kan niet wachten, volgens mij is die echt geweldig!
 Goodmorning, deze maandagmorgen! Ik voel me steeds beter, ook al heb ik nog steeds geen duidelijkheid qua werk. Maar gelukkig zit ik steeds beter in mijn vel :)
Geïnspireerd door Nicole (Kiwivlogs) en Teske (Teskuh) heb ik mijn Harry Potter boeken uit het stof gehaald! Ik ben er nog niet in begonnen, want ik heb nog een boek wat ik eerst uit wil lezen. Maar daarna ga ik zeker lezen en me helemaal weer verdiepen in de Harry Potter wereld! Heerlijk!
Ja ik ging even koken, maar wat een gigagantische aardappels zeg. Rechts is een 'normaal' formaat aardappel en links zijn 'reuze' aardappelen! 















Dinsdag

Vandaag was echt een 'Healthy-day' Ik ben in de ochtend gaan sporten, want ik hoefde alweer niet te werken. Uiteindelijk heb ik de hele week niet hoeven werken, zo balen! Maarja, hopelijk kan ik snel weer voor de klas staan :)
Na het sporten heb ik heerlijk fruit gegeten. Ik moet echt meer fruit eten en ik besef me dat dit wel een goed begin was, maar ik heb het niet doorgepakt. Ik moet van mezelf sowieso elke dag fruit eten, in plaats van deze week. Eén keer in de week..Oeps!













Woensdag

Ik had geslapen met twee vlechten, want ik wilde graag weer krullen. Het zag er mooi uit en het bleef ook nog eens goed zitten. Ik wist niet wat me overkwam! En dat zonder hitte te gebruiken :)















Donderdag

Ja, heerlijk aan het koken met de tomaatjes van mijn eigen tomatenplantje! Die zijn echt zoveel lekkerder dan de tomaatjes uit de winkel! Ik weet zeker dat ik volgend jaar weer een eigen tomatenplantje wil!
Het eindresultaat, spaghetti!! Met de heerlijke tomaatjes! :)


















Vrijdag

 Vandaag had ik een Q&A opgenomen, die ook al online staat! Echt leuk vind ik dat, zo kan je me beter leren kennen en weet ik wat jullie zoal willen weten! Ook vind ik deze selfie eigen best leuk, nu kan je me bril goed zien :)
Nicole van Kiwivlogs had in een vlog bananen pannenkoekjes gemaakt! Ja dat wilde ik ook, ik ben helemaal geen held in de keuken, maar zelf ik kan dit!

Komt binnenkort een artikel online, maar natuurlijk alle credits naar Nicole!
Ja, ze zien er misschien niet helemaal smakelijk uit. Want ja, ik heb er van sommige meer een 'scrambler egg' van gemaakt!
Maar heerlijk, dat waren ze zeker en machtig ook! Wel een aanradertje! 















Zaterdag

Even een selfie voor de party! Ik had dit weekend mijn verjaardagsweekend en zaterdagavond heb ik met mijn lieve vriendjes een enorm leuk feestje gebouwd!
Dank jullie wel:)















Zondag

Ja, ik ben weer fris en fruitig! Na een zwaar feest te hebben gehad, kwam deze middag mijn familie op visite! Erg leuk en gezellig! Het was een topweekend en ik schrijf dit nu met een lach op mijn gezicht! Maar ik ben nog steeds 23, want dinsdag is de grote dag!














Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten