15 september 2014

Photo Dairy #43

Vandaag is het weer maandag, dus is het tijd voor een Photo Dairy.
Ik heb afgelopen week leuke dingen gedaan, zo ben ik pizza gaan bakken en ben ik in Amsterdam geweest voor een event.
Dit vind ik het leukst van het maken van een Photo Dairy, want je kan heerlijk terugkijken op je week.
We gaan snel beginnen!

Maandag

Vandaag was het een dag met behoorlijk wat spanning, het was dus even tijd om te ontspannen en daarom ging ik met mijn vader mee vissen.
Ik ging zelf niet vissen, ik ging lekker met mijn camera op pad en heb wat gelezen.

Hierover heb ik ook een artikel gemaakt, waarin je de foto's kan bekijken. Als je die wilt zien klik dan hier!

Het was heerlijk ontspannen en dat voelde goed!
Ook moest ik even een foto maken voor instagram haha! Ik fotografeer met mijn Canon 600D.
Ik vind het een super camera!
Toen ik thuis kwam, stond er een mega berg aan afwas op me te wachten. Ik probeer nu echt elke avond af te wassen, want z'n stapel is echt verschrikkelijk! Ja kan niet koken of je brood smeren, want alles staat in de was. 
Ik was ontzettend blij dat ik het zo netjes heb gekregen, want ik durfde de foto van hiervoor niet te plaatsen haha!












Woensdag

Vandaag had ik een event in Amsterdam, de Bloggers Academy van de HEMA. Een super event, waar ik veel heb geleerd.
Natuurlijk wilde ik even een selfie maken, voordat ik naar het station zou gaan.
 Onderweg heb ik op Utrecht met Elize afgesproken, die al heerlijk klaar stond met een kopje groene thee. Echt super lief! En op Amsterdam hebben we afgesproken met Martine!

Ik vond het super gezellig met jullie!
Toen ik thuis was, moest ik even Youtube kijken. Ik was best wel moe, dus dan even ontspannen met een video.

Natuurlijk kon ik het niet laten om mee te doen aan de winactie van Mascha, hopen dat ik win!
Heb jij ook meegedaan aan de winactie van Mascha?
Bij het event zelf hebben we ook nog gezellig een foto genomen.
Ik vond het een leuke foto, dus ik moest hem ook echt delen op Instagram!















Donderdag

 Ja, deze foto is officieel van gisteren, maar had ik vandaag geplaatst! Ik zag hem bij Martine staan en vond het een leuke foto, die ik echt met jullie moest delen.
We zijn zelf aangezien voor tweeling en zusjes haha, geweldig!

 Ik heb mijn nieuwe bril! En ja daar heb ik ook een artikel over geschreven. Als je die wilt lezen klik dan hier!

Ook had ik mijn nagels gelakt, met een grappig nagellakje met de naam Bikini Kiwi.
Ja dan moet ik echt meteen denken aan Nicole, van Kiwishouseofrock!


Marije, van allesvanmarije, had ook een leuke actie op haar blog. Je kan namelijk een selfie insturen in het grijs met de #SMOOTHGRAYSELFIE zodat je in een artikel op haar site komt! Het is zelf trending geweest op Twitter!
Ik ben erg benieuwd naar haar artikel!
















Vrijdag


 Deze ochtend was ik moe, dus even rustig opstarten met een kop thee. En helemaal geïnspireerd (en eigenlijk was ik het ook vergeten hoe mooi het is) een foto is het grijs.

 Deze kreeg ik nog doorgestuurd van Martine, ik in 'actie'!
Ik kijk er wel een beetje moeilijk bij, haha!
Ja, vandaag ging ik een pizza maken. Alleen had ik geen deegroller. Toen kwam mijn vader met het idee om een bierflesje te gebruiken en het werkte prima!
En natuurlijk heb ik het flesje schoongemaakt! Haha!














Zaterdag

Ow, een ontbijtje waar ik z'n zin in had!
Een broodje met schuddebuikjes, soms kan ik daar zo ineens trek in hebben.
Gelukkig hadden we het ook nog in huis, dat is dan wel erg fijn!
Vandaag hadden we ook een bruiloft, met als dresscode: Something Fuchsia.
En volgens mij is mij dat wel gelukt haha!
Alleen het was een beetje een rot lipstick, want hij zat elke keer op mijn tanden. Dus in de avond toch maar eraf gehaald.















Ik heb een super leuke week gehad, en ik hoop ook dat deze week erg leuk gaat worden.
Ik heb alleen dinsdag kunnen werken, dat is dan wel een beetje jammer.
Hopelijk kan ik deze week meer werken!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten