8 september 2014

Photo Dairy #42

Vandaag is het maandag, weer een nieuw begin van de week.
Dan is het dus ook tijd voor een Photo Dairy en deze week is dat nummer #42

Maandag


Vandaag was de eerste week dat ik beschikbaar was om in te vallen. Ik vond het erg spannend, want ik had al een half jaar duidelijkheid qua werk en vanaf nu kon ik gewoon weer in de ochtend gebeld worden. En fijn is anders, want je kan amper iets afspreken en je weet ook niet hoe je dag eruit gaat zien. Dus de ochtenden lopen een beetje gespannen helaas. Maar natuurlijk dronk ik wel heerlijk mijn kopje thee uit mijn juffenmok.
Vandaag was ik vrij en heb ik een relax dagje gehad.
Door Kiwi van Kiwishouseofrock heb ik een nieuwe verslaving, namelijk Dr. Phil afleveringen kijken op Youtube. Dus daar heb ik vandaag ook veel tijd aan besteed!
 Ook was ik getagd door Elize van Girlonthewhitebike voor de 20 facts about me op Instagram. Er leuk en daar hoort natuurlijk ook een foto bij!

Dinsdag



 Ook vandaag werd ik niet opgeroepen en was ik een dagje vrij. Ik heb wat video's opgenomen voor mijn site, ook een masker video. Dat had mijn huid wel even nodig!

Woensdag


 Ja, heel saai maar ook vandaag was ik vrij. Sommige zouden denken heerlijk, maar ik ben er nu al klaar mee. Ik wil graag werken en voor de klas staan, me nuttig voelen en niet hoeven wachten op een baan. Maar helaas heb ik niet alles voor het zeggen. Ook vandaag ben ik lekker wezen bloggen en test ik een nagellak!


Donderdag


 Ja.. ook de donderdag geen werk! Moet je nagaan ik ben al 4 dagen thuis en verschrikkelijk vind ik het. Gelukkig kan ik me dan wel goed bezig houden met mijn blog, maar ik word er een beetje sloom van. Maar ik had wel een geweldige tv avond. Utopia, GTST en daarna Expeditie Robinson! Ik zat met mijn klompjes omhoog.
 Expeditie Robinson is weer begonnen, heerlijk! Ik zit weer op het puntje van de bank. En wat erg leuk was, ik werd in de pauze gebeld en ik mag morgen werken! Eindelijk!!
Voor morgen zijn er dan ook geen foto's, want dat ben ik gewoon vergeten. Maar ik was enorm blij dat ik mocht werken!

Zaterdag



 Ja weekend, en dat na 1 dag werken. Ik ging lekker met Sara de serie One Tree Hill kijken! Dat volgen we al mee dan een jaar en we hoeven nog maar één seizoen.
En natuurlijk moesten we even de nieuwe bank testen van Sara! En ja, hij is goedgekeurd!











Zondag

Gisteren was er een vrijgezellenfeest en dit is the day after, relax wakker worden met Youtube en vanmiddag nog een verjaardag gehad. Nu zit ik het hier te typen, relax op de bank en de rest van de avond ga ik ook niet veel anders doen. 
Ik weet ook niet of ik morgen moet werken, maar ik sta wel op tijd op, want stel dat ik moet werken dan kan ik wel op tijd komen!












Ik ben benieuwd hoe aankomende week eruit gaat zien. Er zijn wel een paar dingen die zeker zijn, want woensdag heb ik een event in Amsterdam en vrijdag moet ik naar de fysio. Wanneer ik moet werken, dat weet ik niet, maar we zullen het zien!

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia















Geen opmerkingen:

Een reactie posten