13 september 2014

Ik heb mijn nieuwe bril! :)

Ja, je leest het goed! Ik heb mijn nieuwe bril. Toen ik wist dat ik een nieuwe bril zou krijgen, omdat mijn oude bril elke keer naar beneden zakte, ergerde ik me nog meer aan mijn bril.
Eergisteren werd ik gebeld, dat mijn bril binnen was. Ik ben er ook meteen naar toe gegaan.
Ik heb ook een artikel geschreven waarom ik een nieuwe bril krijg, wil je die lezen klik dan hier!

Eerst even een vergelijking, want nu heb ik toch echt wel een andere bril. Toch zagen mijn ouders het in het begin niet, maar er zit wel degelijk verschil in.

Mijn 'oude' bril van Tommy Hilfiger

Mijn nieuwe bril van Cheap Monday

Zoals je hier boven kan zien is mijn nieuwe bril van het merk Cheap Monday, een merk waar ik helemaal niet zo bekend mee was. Het is voor mij best lastig om een goede bril te vinden, want ik heb nogal een smal gezicht. Wat blijkt nou ook, ik heb mijn oren verder naar voren staan dan gemiddeld, haha! Ja ik wist het zelf ook niet, maar het schijnt zo te zijn! Dus toen deze bril paste was de keuze snel gemaakt. Nou ja snel.. Ik had ook dezelfde bril in het zwart en daar twijfelde ik over. Toch besloot ik voor deze 'bruine' bril te gaan, wat mijn gezicht toch iets minder hard maakt.


Dit is mijn bril samen met mijn hoesje die erbij hoort, hierboven kan je wel zien dat het montuur ook 'iets' gevlamd is. In het begin wilde ik helemaal geen bril die gevlamd was, omdat ik dacht dat de bril dan te opvallend zou worden. Maar deze bril valt helemaal niet zo op en ik vind het heel subtiel en mooi staan.


Wat ik ook een groot voordeel vind, is dat deze bril geen neusvleugeltjes heeft. Dat vind ik zo irritant zitten en ik krijg er van die 'lelijke' plekken van bij me neus. Kortom, deze bril past helemaal bij mij.
Ik ben nu vooral erg blij dat ik een bril heb die goed zit, want als ik elke keer aan mijn bril moet zitten is dan vervelend. Je blijft je ervan bewust dat je een bril op hebt. Dit klinkt misschien een beetje vreemd, vooral als je zelf geen bril draagt, maar als ik een goede bril draag heb ik het op een gegeven moment niet meer door. Het is voor mij normaal en ik merk het niet meer.

Ook vind ik het een super service van de Specsavers, dat ik een heel nieuw montuur krijg.
Dit heeft mij helemaal niks gekost en het viel onder de garantie, die de winkel aanbied.
Ik vind dit echt een top service, want ik had me niet kunnen voorstellen om 2 jaar te gaan lopen met een bril die vervelend zit.

Q: Wat vind jij van mijn nieuwe bril?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten