23 september 2014

Hieperdepiep HOERAAAA!!

Hieperdepiep HOERAAA!!

Ja vandaag is de dag, de dag dat ik 24 ben/word!
Ja, ik ben jarig vandaag!  Ik heb niet veel hoeven werken, maar vandaag sta ik wel voor de klas.
Iets wat ik helemaal niet erg vind, want ik vind het heerlijk om voor de klas te staan, dus een geweldig verjaardagscadeau!



Ik ben in mijn verjaardagsweekend enorm verwend door mijn lieve vriendjes en familie!
Het was echt super gezellig en ik heb enorme leuke cadeautjes gekregen, als jullie het leuk vinden om een birthdayhaul op te nemen, dan hoor ik het graag!

Toch vind ik het best gek dat ik vandaag echt jarig ben.
Vroeger toen ik klein was, stond ik al in spanning te trappelen als ik bijna jarig was.
Nu je ouder bent, is het toch een beetje anders. Nu word je steeds een dagje ouder, en ja 24 is nog helemaal niet oud, toch voelt het al wel een beetje zo.
Ik hoop zeker dat ik nog heel veel verjaardag mag vieren en dat ik stokoud en hopelijk gezond mag blijven. Maar het bijzonder wat je als kind voelde is toch helaas wel minder, maar dat hoort misschien bij het volwassen worden haha! En er zullen vast meer mensen er zo over denken.
Toch wil ik nog even nagenieten van mijn verjaardagsweekend, want o wat heb ik genoten.



Vanavond komen mijn ouders nog even een bakje koffie doen en morgen heb ik ook nog een heerlijke high tea. En ja, dan moet ik weer een heel jaar wachten tot ik me weer helemaal jarig kan voelen.
Want zeg nou eerlijk, het is toch heerlijk om een goede reden te hebben voor een gezellig feestje!
Hopelijk word mijn 24ste levensjaar net zo of misschien wel mooier dan dit afgelopen jaar!

Q: Wanneer ben jij jarig?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten