27 augustus 2014

Review | Stendhal blush - Prettybox

Vandaag heb ik een review van een blush die ik heb ontvangen in de Prettybox.
Tijdens de unboxing van de Prettybox was mijn eerste reactie, ik denk dat het niet echt een kleur voor mij is. Maar dat is dan ook de reden dat ik het wil uitproberen en met jullie wil delen, want misschien moet ik even terug komen op mijn eerste reactie.


Het gaat dan om deze blush van het merk Stendhal, een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoord.  Wat de Prettybox zegt over het merk Stendhal:

Het Franse merk Stendhal ontwikkelt make-up producten van zeer hoge kwaliteit en benadrukken je natuurlijke schoonheid en vrouwelijkheid. Je ontvangt in deze box een willekeurig make-up product van dit luxe cosmetica merk. De prijzen van de producten variëren van €15.00 tot €40.00

Fullsize gemiddeld €20.00

Het was dus een verrassing wat voor een product je kreeg in de box van het merk. Ze wilde me gewoon kennis laten maken met het merk, daarom kan ik de exacte prijs ook niet geven. Dat vind ik zelf wel een beetje jammer, want ik had graag de prijs van deze blush willen weten.



Als ik kijk naar het product zelf, vind ik het product er erg luxe uitzien. En ja hoe slecht het ook klinkt, daar valt natuurlijk iedereen wel voor. Een goed uitziend product is het halve werk. Eerlijk maar waar, dus dit product liep al wat voor. Maar ik was erg bang dat de kleur me totaal niet zou staan, dus erg benieuwd bleef ik.


Als ik kijk naar de kwaliteit van het product is het pigment goed. Dat kan maar één ding betekenen, een goede kwaliteit! Maar dan heb ik nog één vraag, staat de kleur mij dan ook nog een beetje of heb ik een blush die erg goed is, maar waar ik niks mee kan?


Zonder blush


Met blush



Wauw, ik ben echt onder de indruk! Want deze kleur staat me prima en is ook zeker mooi voor het najaar! Het geeft net even de natuurlijk glans en ik weet zeker, dat als dit product niet in de Prettybox zat ik nooit deze kleur had gepakt!
Het geeft een mooi gezonde kleur, zonder dat het overdreven is.
Help, ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb!!


Q: Wat vinden jullie van deze blush?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten