31 augustus 2014

Review | Catrice Pure Shine 020 Rusty in Peace

Vandaag heb ik voor jullie weer een review, dit keer van een lipproduct van Catrice.
Ik ben dol op dit budgetmerk, want de kwaliteit is ook gewoon goed!
Heerlijk dat je voor een kleine prijs wel dingen kan gaan uitproberen, maar ik wil jullie in deze review kennis laten maken met de Catrice Pure Shine in de kleur 020 Rusty in Peace.


Het is weer een mooi en makkelijk soort jumbo lippotlood. Het is makkelijk aan te brengen met de punt en heeft ook nog eens een mooie natuurlijke kleur.
Het is een kleur die echt overal bij staat en ik kan hem wel een beetje vergelijken met de 07 Natural Beauty van Essence.
Het is een 'my-lips-but-better'  kleur en is helemaal niet opvallend.
Mooi voor een natuurlijke look, met een mooie finish.


Hier kan je de punt zien, de foto's zijn niet helemaal na mijn wens, helaas.
Maar ik wilde deze review toch schrijven. Het licht is gewoon niet goed hier en zelf niet in de slaapkamer, waar het normaal wel mooi is. Maar het is zo grauw en regenachtig weer dat het hele huis grijs oogt, zo jammer dit. Maar om terug te komen op mijn review, de geweldige jumbo punt, waar je gemakkelijk en snel de kleur mee kan aanbrengen.


Het is makkelijk in gebruik en als ik ergens op let is het dat wel, want ik ben niet het typ die op de wc haar make-up bij gaat werken. Het moet gewoon goed zitten en ik moet er niet continue mee bezig hoeven zijn. En dat is bij dit product zeker het geval!
Als de kleur slijt, wat toch wel gebeurt als je gaat eten, dan slijt hij zo dat het niet opvalt.
Ook heb ik de indruk dat dit product mijn lippen voed, omdat mijn lippen gehydrateerd voelen.
Wat ook nog een pluspunt is, je hebt én een mooie kleur én zachte lippen. Wat wil je nog meer?











Hier boven kan je zien hoe het staat, het is echt een mooie basic kleur.
Een alles te combineren kleur voor als je begint met make-up of als je gewoon een naturelle look wilt. Nu houd ik er wel van als ik doordeweeks een natuurlijke look heb en in het weekend mag ik helemaal los.

Q: Wat vinden jullie van deze lipkleur?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten