29 augustus 2014

Fotografie op de Hei

Vandaag heb ik voor jullie een artikel, die weer eens iets anders is.
Ik heb namelijk gezellig gepicknickt op de hei, samen met Sara.
Sara kwam met het goede idee om de camera mee te nemen, omdat de hei nu mooi paars is.
Dus gingen we met de camera op pad en hebben mooie foto's gemaakt.

Omdat ik steeds meer bezig ben met fotograferen, niet alleen voor de site maar ook in het algemeen.
Daarom wilde ik de mooiste foto's met jullie delen, niet allemaal want we hebben wel 88 foto's gemaakt.
Ik kies na mijn idee de mooiste uit en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



We hadden een bezoeker die mijn tas in wilde, maar hij wilde ook even poseren voor mij!


Hello!




Ik vind hier het bijtje of vliegje erg mooi! :)





Q: Welke foto vond jij het mooist?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten