26 juli 2014

Wish list: Hema

Vandaag heb ik voor jullie een wish list van de webshop van de Hema.
Ik vind het heerlijk om bij de Hema te shoppen, ze hebben namelijk altijd leuke spullen.
Daarom vond ik het weer eens tijd worden om in kijkje te nemen in de webshop en voor jullie een wishlist te maken.



Hierboven zie je 9 dingen, die ik graag zou willen bestellen uit de webshop.
Sommige zijn zeer zomers, maar er zijn ook dingen bij die het hele jaar door zouden kunnen.

1. Dit is een mooie vaas voor maar €3.50, ik heb de laatste tijd wat met vazen.
Misschien komt het omdat ik nu op mezelf woon en het gezellig vind om bloemen in huis te hebben.
Nu heb ik alleen maar doorzichtige glazen vazen, deze zou zeker voor een beetje sfeer zorgen.

2. Dit is een saladebakje met een koelelement, voor maar €4.95.
Ik heb thuis bakjes zat, maar als het warm weer is dan neem ik niet iets mee wat dan niet meer lekker is.
Veel dingen zijn koud gewoon lekkerder, dus dit bakje is ideaal.
Zo kan je op een warme zomerdag, toch heerlijk een salade meenemen.

3. Dit is een notitieboekje in A6 formaat  voor maar €1.95.
Zoals je misschien wel weet, ik heb altijd een notitieboekje mee, voor ideeën of lijstjes of planningen.
Ik kan niet zonder een notitieboekje weg, want als je hem vergeet dan heb je hem zeker nodig.
Deze met een leuk bloemetjesprint is helemaal leuk voor de zomer.

4. Dit is een letterbak voor maar €14.95.
Bij mijn ouders in de kamer hangt die nog, de letterbak.
Het is eigenlijk een heel ouderwets ding, maar zoveel ouderwetse dingen komen weer helemaal terug.
Zo ook de letterbak. Een leuke herinnering die ik heb aan de letterbak is dat je daar al je prulletjes in mag doen.
Ik ben nogal een kei in het verzamelen van prularia, maar dat staat dan overal en nergens.
Hierdoor lijkt het nogal snel een zooi, maar met deze letterbak heb je zelf je prulletjes weer geordend.

5. Dit is een tijdschriftenrek voor maar €14.
Deze dingen zag of zie je meestal bij de Expo hangen.
Wij hadden een Expo in het dorp, maar die is weg.
Ik weet niet of ze in andere steden nog een Expo hebben, maar daar doet dit tijdschriftenrek me meteen aan denken.
Hun hadden namelijk een wand vol, met allemaal kaarten.
Hierin kan je op een leuke manier de tijdschriften ordenen, staat ook nog eens super leuk!

6. Dit is een ijscoupe voor maar €1.50. Nu heb ik me een beetje mee laten slepen door de zomer.
Maar vooral door het heerlijke weer! Hierin zie ik de meest geweldige ijsjes voor me.
Die je meestal op Instagram ziet en je afvraagt hoe het komt dat ze er zo mooi uit zien.
Dit bakje kan dat toch zeker niet ontbreken deze mooie zomer.

7. Dit zijn magneet fotolijstjes voor maar €4.95. Het lijkt mij super om deze fotolijstjes op de koelkast te hangen.
Het blijft leuk hangen en je kan er leuke foto's in doen, om de koelkast op de fleuren.
Dit hoeft natuurlijk niet perse op een koelkast, een verwarming bijvoorbeeld kan ook goed.

8. Dit zijn ijsvormpjes voor maar €1.50. Ook hier heb ik me een beetje laten meeslepen met het mooie zomerweer.
Maar met deze geweldige vormpjes kan je zelf je ijsjes maken en wie wilt dat nu niet?
Nu kan je de smaken ijsjes maken die je wilt, of die nog niet bestaan en die jij gaat bedenken.
Leuk om te doen en lekker om op te eten.

9. Dit is een isoleerfles waarin 0.5 L drinken kan, voor maar €16.
Deze isoleerfles heeft wel een zomerse look, maar kan natuurlijk ook makkelijk in de winter gebruikt worden, voor warme koffie of thee.
In de zomer kan je er lekkere frisdranken of water koel in bewaren. Dus voor elk seizoen wat! Ideaal!


Q: Wat zijn jouw favorieten van de Hema?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten