23 juli 2014

Review: Wet 'n Wild * Wild Shine E405 Sunny Side Up

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellakmerk, waar ik nog geen eerdere ervaring mee had gehad. Namelijk Wet 'n Wild en wel de kleur E405 Sunny Side Up.



Ik heb deze gekocht bij de Make Up Spot, klik hier als je de shoplog wilt zien. Ik heb hem uit de sale gehaald voor €2, wie wil dan geen 'nieuw' merk proberen.

Ik heb gekozen voor een 'donker gele' kleur, een beetje een okerkleur. Ik wilde namelijk al graag een gele nagellak, maar niet een neongele en hoe toepasselijk is de naam met dit lekkere weer!


Het is een mooi potje en in het potje lijkt die ook echt geel. Als je hem op je nagels aanbrengt is het toch meer oranje dan geel. Maar het is totaal geen verkeerde kleur, ik vind hem erg mooi. Maar het is wel iets om rekening mee te houden. De dop is lekker lang en het kwastje ook, hierdoor kan je makkelijk de nagellak aanbrengen. Het nadeel is wel dat je de nagellak drie keer moet aanbrengen voordat de kleur mooi dekt en daarmee ook nog, de lak droog zo ontzettend langzaam.
Ik had meteen al weer mijn nagels beschadigt, omdat je meerdere lagen moest en het zo langzaam droogde. Dat vind ik echt wel een groot nadeel van een nagellak. Maar omdat ik de kleur zo mooi vind ga ik hem zeker nog wel dragen, alleen weet ik nu dat ik bij deze nagellak gewoon even de tijd moet nemen.


Ik vind het wel een super mooi warme zomer kleur. Door deze kleur lijkt je huid iets bruiner, dus zal ook mooi staan op je teennagels. Neem er dan wel de tijd voor om het goed te laten drogen, anders is het zonde.
 

Ik denk ook dat deze kleur mooi staat als je zelf een tintje hebt. Wat ik wel een groot voordeel van de lak vond, was dat de lak lang mooi bleef zitten. Ik had de lak in het begin al een beetje beschadigt omdat ik te weinig geduld had om de lak goed te laten drogen, maar daarna bleef het zonder chippen goed zitten.
Ook deed de nagellak zijn naam zeker eerst aan Sunny Side Up want van deze kleur werd ik elke keer vrolijk als ik er naar keek!


Q: Wat is jouw favorieten nagellakkleur op het moment?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten