29 juli 2014

Review: Cotton 100 Eye Make-up Remover

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Cotton 100 Eye Make-up Remover.
De oogmake-up remover heb ik ontvangen van de Prettybox.

Dit is wat de Prettybox hierover zegt:
20 100% hypo-allergische pads van katoen. Ideaal voor het reinigen voor je oogmake-u.
Het is een huidvriendelijke en effectieve reiniging.
De pads bevatten een lotion die bestaat uit natuurlijke extracten  van katoenzaad, korenbloem en vitamine B.
Full size: €4.50



Ik vind 20 pads voor €4.50 best duur, dit zou ook een reden voor mij zijn om deze pads niet te kopen.
Maar er zijn wel een hoop voordelen aan deze pads, want ik vind ze ontzettend fijn.
Misschien zijn er wel goede budget en vergelijkbare oogmake-up removers, want in een potje zijn ze erg fijn.



Ik vind het handig dat ze in een potje zitten, zo kan je ze makkelijk meenemen bijvoorbeeld als je gaat logeren of op vakantie gaat.
Ook vind ik het goed en belangrijk dat ze de make-up er goed af halen, ook de waterproof make-up.
Bij veel producten wordt dit wel aangegeven, maar lukt het niet.
Gelukkig kunnen deze pads er goed mijn make-up verwijderen, ook de waterproof make-up.

Ik vind het ook fijn dat het snel in gebruik is, het is snel en effectief.
Het is een paar keer over je ogen heen halen en je make-up is er echt af.
Ook zijn de pads niet te vochtig, dat het gaat prikken bij je ogen maar precies vochtig genoeg.
Hierdoor zijn ze er fijn in gebruik.



Ook zijn de pads iets dikker dan normale wattenschijfjes en zijn de zijkantjes aan elkaar 'genaaid'.
Hierdoor vallen de pads niet zo snel uit elkaar, want ze liggen natuurlijk wel constant in de make-upremover.
Ook is het gemakkelijk om de pads uit het potje te pakken.
Het komt er dus op neer dat het makkelijk, snel en effectief is en wie wil dat nou niet met het reinigen van je gezicht!



De huid rondom je oog is erg gevoelig en daarom is het ook erg  belangrijk om deze huid extra te verzorgen.
Na gebruik van een pad voelen mijn ogen zacht aan, alsof het extra gevoed is.
Ook is de huid rondom me oog minder droog en trekkerig, want ik persoonlijk als een groot voordeel zie.
Ik ga dan alle 20 pads met plezier gebruiken en misschien wel een beetje huilen als het potje leeg is.

Q: Hoe zorg jij ervoor dat je ogen goed gereinigd zijn?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten