28 juli 2014

Photo Dairy #36

Vandaag is het maandag, een nieuwe week dus ook een nieuwe Photo Dairy!
Ik ga jullie een kijkje geven in mijn leven de afgelopen week!


Zondag:  Afgelopen zondag was het heerlijk weer, dus ik trok weer een zomerjurkje uit de kast. Toen kwam ik erachter hoe leuk deze tas matcht bij het jurkje. Die daarnaast ook nog leuk stond met mijn nagellak. Het leek allemaal zo mooi op elkaar afgestemd, dat ik er wel een foto van moest maken!
Het jurkje is van de H&M, maar die is al 5 jaar oud. De tas heb ik laatst gescoord bij de Action en de nagellak is van Wet 'n Wild.


Maandag: Ik had vandaag z'n bad hairday! Ik kon er niks beter van maken dan een vlechtje. Nu lijkt het net of mijn haar gewoon goed zat, maar het zat echt vreemd. Zo heb je dat wel eens.


Dinsdag: Vandaag ging ik weer een ochtendje werken, net zoals maandag. Ik vind het wel fijn om de ochtend te werken, heerlijk met die kids aan de slag.



Dinsdag:  Toen ik klaar was met werken ging ik thuis even aan de slag voor mijn site. Tot ik ineens me rot schrok, de ramenwassers kwamen even de ramen schoonmaken. Heerlijk weer schonen ramen!


Dinsdag: Ook heb ik even mijn pakketje weggestuurd naar Madelon. Zij had mijn winactie gewonnen en ik zag dat ze hem al ontvangen had! 

Woensdag: Ik denk dat iedereen hierover verteld heeft, dat iedereen mee voelt en dat we de nabestaanden sterkte wensen. Ik vind het al buitenstaander al heftig, laat staan als je iemand kent!


Donderdag: Heerlijk ontbijtje! Een goed begin is het halve werk!


Donderdag: Niet alleen een goed en lekker ontbijt, ook nog een lekkere lunch! Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten en genoten van een heerlijke lunch. Soms moet je jezelf trakteren op iets lekkers en natuurlijk het zonnetje!


Vrijdag: Ik ben net terug van de fysio en was gesloopt. We hadden maandag tijdens de fysio de krachttraining verhoogt, maar daar had ik echt spierpijn van gehad. Nu ging het goed,  maar wat kost dat een energie. Nu lig ik lekker gebroken op de bank.



Zaterdag: Vandaag ben ik met mijn vriend naar Den Bosch geweest, dan moet je natuurlijk even langs Jan de Groot voor de echte Bossche Bollen! Een heerlijk dat ze zijn, dat is het wachten echt wel waard!


Zaterdag: Nadat we in Den Bosch waren geweest hebben we lekker gegeten bij Edo in Ede. Heerlijke sushi! Je kan mij altijd wakker maken voor sushi, zo lekker!


Zaterdag: Om een mooie dag goed af te sluiten heb ik samen met Sara een drankje gedronken op het plein! Een mooie afsluiting van een superdag!


Zondag: Ja, een echt zondags ontbijt! Heerlijke croissantje! Dit hoort bij een lazy sunday!


Zondag: Ik heb vandaag even mijn nagels korter gevijld. Ik kon amper typen, ook niet op mijn telefoon. Het werd een beetje irritant, maar ik vond het ook zo zonde. Nu was ik het helemaal zat en heb ik mijn nagels kort gevijld. Voor sommige is dit nog steeds lang, maar ik kan nu weer wat meer. De nagels op de foto zijn mijn nagels voordat ik ging vijlen.

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten