21 juli 2014

Photo Dairy #36

Vandaag is het weer maandag, dus tijd voor een Photo Dairy!
Laten we met dit warme weer snel beginnen!



Een make-uploze selfie! Ja, ik heb niet altijd zin om make-up op te doen. En vooral niet op een zondag!



Heerlijk aan het bloggen! Hadden jullie geraden dat dit het Sleekpalette was?



Ja, we hebben weer leesvoer! Ik vind deze cover zo gaaf, lekker gek!


Dit was een ochtend waar ik een beetje moeite mee had, ik was hartstikke moe en ik wilde wel graag een aantal dingen doen!

Ik wilde nog even naar de Action, omdat ik voor mijn afscheidcadeau voor mijn klasje dingetjes wilde halen. Ja, als je eenmaal in de Action bent, dan moet je gewoon verder kijken en neem je meer mee dan je eigenlijk nodig hebt.
Hier voelde ik me niet erg lekker. Ik had het elke keer koud, terwijl het in huis 22.5 graden was. Niet helemaal wijs hoor!
Even weer een foto van mijn ontbijt!

Ik was aan het wachten op Sara om een filmpje op te nemen! Ik had er zin in!

Sara en ik hadden een video opgenomen, maar wat een gegiebel. Ik ben het echt niet gewend om samen met iemand te filmen en dan is het echt moeilijk om serieus te blijven. Maar hopelijk na veel oefenen gaat het beter worden!

 
Zo blij met de kleine tomaatjes aan mijn tomatenplant! Kan niet wachten tot ze rood zijn!

Vandaag moest ik afscheid nemen van mijn klasje en omdat het zulk mooi weer was deden we dat met een watergevecht. Ja, dan hoor je als juf gewoon gezellig mee te doen!



Even bij mijn ouders op bezoek! Heerlijk met een korte broek, wat een zomers weer!

Ik ben helemaal geen keukenprinses maar ik wilde graag iets anders proberen. Vandaar dat ik een keer een recept heb uitgeprobeerd en ik vond het helemaal geslaagd. Mijn vriend vond de groenten niet zo lekker, maar het is helemaal gelukt. Binnenkort komt het recept op mijn site in een apart artikel!

Helemaal klaar, zomerse outfit en zomerse nagels. Vandaag had ik een super gezellige familie BBQ!

Het is weer zondagochtend en ik was lekker aan het ontbijten met twee crackers met brie en de vlog van Linda de Munck! Super leuk en zeker een aanrader!

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten