31 juli 2014

Catrice - Pure shine Colour Lip Balm - 070 I don't red it.

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lip balm van Catrice.
In de kleur 070 I Don't Red it.



Ik was op zoek naar een roodachtige kleur, die ik dagelijks op mijn lippen kon aanbrengen.
Die dus niet te heftig was, maar eerder een beetje subtiel.
Toen kwam ik deze lip balm tegen, die moest natuurlijk getest worden.





Als allereerste moet ik zeggen dat de kleur echt geweldig is! Echt een 'my-lips-but-better' kleurtje.
Een roodachtige kleur die ik met gemak dagelijks kan dragen!
En ik maar denken dat dat een zoektocht van jaren zou worden.
Maar doordat hij subtiel is, kan je hem overal mee combineren.



Het product is ook makkelijk aan te brengen, omdat het een potlood vorm heeft.
Het is dus makkelijker aan te brengen als een lipstick.
Als je bijna bij het einde van het 'potloodje' zou zijn, dan kan je aan de onderkant draaien en wordt die weer groter.
Makkelijk in gebruik dus!



De kleur blijft ook mooi zitten, niet de hele dag.
Die verwachting had ik ook zeker niet bij dit product, maar het blijf zeker een paar uur goed zitten.
En als het door eten en drinken er af gaat slijten, dan krijg je niet van die rare plekken.
De kleur vervaagd als het waren mooi, schilt weer een zorg.
Als de lipkleur mooi vervaagd ben je niet verplicht om hem continu bij te werken, dat vind ik ook wel erg fijn.



Er zijn nog meer kleuren, die ik zeker wil uitproberen!

Q: Wat is jouw favoriete dagelijkse lipkleur?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten