20 juni 2014

Plog #9

Vandaag heb ik voor jullie een plog, dat is alweer lang geleden. Ik heb de afgelopen tijd alleen maar updates gegeven over hoe het mij ging. Maar ik wil toch even wat anders. Alleen maak ik nu vrijwel niks mee. Ik ben ondertussen wel klaar met dat stil zitten en wil graag weer aan het werk. Toch moet ik nog even geduld 
hebben.

Ik laat in mijn plog zien wat ik eigenlijk doe op z’n saaie dag. Dit is dan ook de reden dat het een korte plog is, omdat ik eigenlijk niks uitvoer!



Ik heb vanochtend een programma zitten kijken op TLC over fashion. Ik weet niet meer hoe het heet, maar  er waren vier mensen die een opdracht kregen. Met die opdracht moesten ze zich het beste kleden. Het was leuk om te zien. Het meisje wat op de foto staat die had van mij moeten winnen. Zij had z’n creatieve stijl van kleden, ik vond het echt leuk. Helaas werd zij tweede.



Hier kijk ik nog steeds hetzelfde programma, maar heb ik gefocust op mijn pyjamabroek. Die ik trouwens heb gekocht bij de Action. Nu ik z’n last heb van mijn knie vind ik het fijn om de hele dag in mijn afschuwelijke pyjamabroek te zitten. Het zit lekker en het kost me nog heel veel moeite om me helemaal aan te kleden. Dus als niemand komt, dan houd ik het even makkelijk.



Hier kijk ik de vlog van Beautygloss. Ik vind het fijn dat ze weer aan het vloggen is. Ik had het in haar vakantie wel een beetje gemist, om dagelijks haar vlogs te bekijken!



Ik volg ook de vlogs van MirStylez, het eerst vloggende gezin van Nederland. Heel leuk om te volgen, nu kan ik een kijkje nemen in een gezinsleven. Erg leuk!


Zoals je ziet kijk ik vooral veel tv en Youtube video’s. Ik heb door de medicatie ook  weinig puf om iets anders te doen. Ik voel me erg suf. Wel ben ik al aan het afbouwen van de medicatie en doe ik oefeningen voor mijn knie. Nu kan ik weer vooruit, omdat ik weet dat er niks is gescheurd. Nog even geduld en ik dans weer de dag door!

Q: Wat doe jij als je ‘ziek’ bent?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten