30 juni 2014

Photo Dairy #32

Vandaag is het weer maandag, een nieuwe week is aangebroken, dus is het tijd voor een Photo Dairy.
Het gaat ontzettend snel, want dit is al nummer 32.
Ik ben dus al 32 weken bezig met elke maandag een Photo dairy!

We gaan snel beginnen!

Ik wilde weer even een foto maken van mijn oog.
Bij andere vind ik dat altijd zo mooi, een oog heeft toch iets inspirerend.

Mijn nieuwe Birkenstocken, ze lopen zoals alle andere heerlijk!
Dit is weer een ander model als de twee die ik hiervoor had.
En wat ik helemaal mooi vind, deze is mat zwart!

Nee, ik ben niet zo ziek gelukkig!
Ik had een modder masker van AHAVA op, die op deze foto niet heel duidelijk overkomt.
Het is een fijn masker en het reinigt mijn huid goed!

We hadden nog een appeltaartje over van de housewarming.
Dat moest nog even smakelijk worden gegeten.

Ik heb het gevoel eindelijk weer een beetje nuttig te zijn!
Ik heb aan mijn studie: Kinderpsychologie gewerkt en heb lekker geblogd!

Ik moest en zou de Grazia hebben, nu Mascha de Guest Editor was.
Ik lees eigenlijk nooit de Grazia, maar vind het een leuk blad.
Ik denk dat ik die vaker ga kopen.

Haha, dat is ineens een ander gezicht zonder mijn bril.
Ik wilde even mijn make-up laten zien en met name mijn wing!
Ik had al een poos geen wing gezet, maar vanaf deze foto wil ik weer dagelijks  een wing!
Vind het toch wel super gaaf!

Van de hele dag op de bank, tot me weer nuttig maken voor mijn blog en mijn studie.
Dan wil ik toch wel graag een pauze voor Teen Mom!

Mijn laptop deed raar, waardoor ik een aantal uur aan het editten van een video kwijt was.
Mijn laptop vond het namelijk nodig om elke keer een fout melding te geven en het programma zelf  af te sluiten.
O, wat was ik gefrustreerd! Gelukkig mag ik de laptop van mijn vriend lenen, want video's bewerken dat weigert de mijne!

Dit tijdschrift kan ik echt niet laten liggen.
Ik zag een video waarin Nikki liet zijn dat ze een eigen editie had over make-up.
Ik moest hem hebben!
Het voelde dan ook extra goed om de laatste uit het ssch

We wisten niet zo goed wat we moesten eten, maar we hadden ook geen zin om te koken.
Deze hele week eten we al weer 'slecht' om te huilen!
Deze week moeten we echt beter gaan eten, dan voel je je ook veel beter.
Maar deze kroketburgers waren uit de oven, super lekker!!



Hier moest ik natuurlijk even een foto van maken!
Ik volgde 111 mensen en 111 mensen volgde mij.
Het is nu inmiddels weer anders, maar het blijft een mooi gezicht!

Dit was alweer mijn Photo Dairy voor deze week!
Elke maandag komt er een Photo Dairy online, waarin ik jullie op de hoogte houd van mijn leven.

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten