23 juni 2014

Photo Dairy #31

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, want het is weer maandag. Een start van een nieuwe week, dus dat betekent een terugblik op afgelopen week. Het is een lange Photo Dairy, dus ik ga snel beginnen.



Ja, daar zat ik dan. Zoals jullie deze week hebben kunnen lezen op mijn blog, ben ik door mijn knie gegaan. Geen lekkere start van de week.



Er moest wel even iets gegeten worden, dit keer hebben we een pizza besteld. Dat gezonde eten schoot er weer even bij in.



Omdat ik een super lief vriendje heb en ik me zo rot voelde om mijn knie, ging hij mij opvrolijken met een ijsje van de beste ijszaak van het dorp!!



En nog steeds met veel pijn en pootje omhoog.



Weer een bezoekje aan de huisarts, sterkere pijnstillers  waren het toen.



Ik kon nu mooi de documentaire kijken, waar ik al veel over had gehoord. Ik vond het een indrukwekkende  documentaire!



Omdat ik tijd zat had, heb ik ook nog de film Radeloos zitten kijken!



En natuurlijk de filmpjes op Youtube konden niet ontbreken.



Weer een bezoekje gehad bij de huisarts, de bedoeling om de pijnstillers af te bouwen en me knie langzaamaan weer belasten.



Hele dag in mijn ochtendjas, het was niet een topdag en wilde me dus ook niet omkleden. Dit zat lekker comfortabel.



Bezoekje aan mijn ouders, voor het eerst een stukje lopen op mijn krukken.  Hier kreeg lekker een kopje kindertjesthee!



Ik heb ook een video gemaakt over mijn cavia Mika, want ja ik wilde toch even wat anders laten zien dan een update over mijn knie.



Joepie, ik was blij met mijn pannenkoekie!



Selfie-time




Ja, ik heb een GoPro. Ik ben helemaal  fan van de video’s van Enzo Knol, waarin ik kennis had gemaakt met de GoPro. Nu wil ik natuurlijk ook vette beelden gaan maken, maar eerst even mijn knie beter maken.



Selfie-time



Mijn dikke vrienden van de afgelopen tijd, die had ik nog helemaal niet vastgelegd.  Maar hier zijn ze dan! Mijn krukken.



Ik moest even kijken hoe de GoPro werkt, dit is mijn eerste foto met de GoPro.




Nog steeds met mijn been omhoog, maar nu met een lekkere salade.



Ik heb veel kleurverschil tussen mijn voeten, want het blauwe en dikke uit mijn knie zakt naar mijn voet. Ik moet goed blijven bewegen met mijn voet, maar vind het er nog steeds raar uitzien!


Dit weekend was de housewarmingsweekend. Zaterdagavond gezellig met vrienden en zondag met de familie. Ik kon eindelijk wat doen, zitten en blokjes kaas en worst snijden.



Mijn vriend had taart gemaakt en daar moest ik natuurlijk even van proeven! Echt heerlijk!

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten