21 mei 2014

The Beauty Scenario TAG

Vandaag heb ik voor jullie weer TAG, The Beauty Scenario TAG.
Het is lang geleden dat ik een TAG heb gedaan, dus het leek me weer leuk om te doen!


1. Je moet al je foundations wegdoen en je mag slechts één budget en één highend foundation houden. Welke hou je?
Ik heb alleen twee poederfoundation van de Action, die ik amper gebruik. Het zou het niet erg vinden als ik mijn foundations weg zou moeten doen.

2. Je hebt een sollicitatiegesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipstick op haar tanden. Wat doe je? Negeer je het of zeg je er wat van?
Ik vind dit een lastige, aan de ene kan vind ik het fijn als iemand het tegen mij zou zeggen. Maar aan de andere kant, ik ken die persoon niet en misschien vind die persoon het helemaal niet fijn. Ik denk dat ik er niks van zou zeggen, maar als het bij iemand was die ik beter ken dan zou ik het wel zeggen. Ik vind het ook wel vreemd om tijdens een sollicitatiegesprek te zeggen dat er lipstick op haar tanden zit. 



3. Je voelt je niet helemaal lekker en je hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om je mooier te voelen?
Het ligt eraan wat ik die dag ga doen. Als ik vrij ben of naar een feestje ga of naar vrienden, dan zou ik kiezen voor de Essence - Al you need is red.
Als ik moet werken zou ik kiezen voor een minder heftige kleur en dan denk ik aan de Apcolips Celestial.


4. Als je terugkijkt op je tienerjaren wat zou je dan anders met je haar en make-up hebben gedaan?
Ja, dat is een goede! Met mijn haar zou ik zeker wat anders hebben gedaan. Ik heb het helemaal opgeschoren gehad met een kuif, dat zou ik echt wel laten. Met make-up heb ik ook in dezelfde periode veel zwart oogpotlood gebruikt op de waterlijn. Dit was echt te veel en vaak was ik ook aan het einde van de dag een panda. Ja, dat had ik zeker anders moeten doen haha!



5. Je vraagt je kapper om je haar tot op je schouders te knippen, maar hij verstaat je verkeerd en knipt het veel te kort, wat doe je?
a. Je lacht vertrekt en belt je moeder op.
b. Je barst in huilen uit in je stoel en schopt een scene.
c. Je vraagt om de manager en eist een vergoeding.
Ik heb helaas al vaker meegemaakt dat mijn haar verpest is door de kapper. Ik geef het wel aan, maar om een scene te gaan schoppen dat vind ik te ver gaan. Ik zal er natuurlijk wel flink van balen en voorlopig even de spiegels mijden. Ook zou ik zeker niet meer terug gaan naar die kapper. Dit is ook één van de reden dat ik echt maar één keer in het jaar naar de kapper ga. Dat is dan meestal rond mijn verjaardag.

6. Je vriendin verrast je met een vierdaagse city-trip en je hebt maat één uur om te pakken. Welk alles in één palettje neem je mee?
Ik gebruik voor mijn dagelijkse look een blush, die ik ook als oogschaduw gebruik. Die zou ik meenemen, want dat heb ik alle poeders in één. 


7. Er is ingebroken in je huis, iedereen is veilig maar je beauty-stash is overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat het veilig is?
Voor mij is dat mijn Sleek palette. Het is niet een duur palette, maar mijn eerste eigen merk aankopen. En kortom, hij is erg mooi! Dus ik zou het zonde vinden als iemand daaraan zou zitten.

8. Je leent je vriendin make-up uit, maar je krijgt het gehavend terug, wat doe je?
a. Je doet alsof je niks merkt.
b. Vraagt om een nieuw product.
c. Je doet het stiekem ook met haar eigen producten.
Uh, wat ik zou doen komt  niet voor in de antwoorden. Wat eigenlijk best gek is, want ik zou willen weten  hoe het komt. Ik zou niet vragen om een nieuw product, maar als ik het bij een ander zou doen dan zou ik wel een nieuwe kopen. Ik zou me namelijk bezwaard voelen als ik het product zo terug zou geven.

Ik hoop dat jullie de TAG leuk vonden om te lezen, jullie kunnen hem ook overnemen voor je blog of misschien wel in video-vorm op je You Tube kanaal.

Q: Ga jij deze TAG overnemen en  zo ja, waar?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten