24 mei 2014

Revlon - Top Speed Fast Dry Nail Enamel

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak, van het merk Revlon.
Ik had nog nooit eerder een nagellak van dit merk gehad, dus ik wilde het zeker even uitproberen. Ik heb hem ontvangen uit de Prettybox.



De Prettybox zegt:
Revlon – Top Speed Fast Dry Nail Enamel.
Schitterende kleuren hebben de nagellakjes van Revlon Top Speed. Maar dat is niet het enige wat zo goed is aan deze nagellak. Ze hebben een gepatenteerde formule met ‘ingebouwde’ topcoat! Daarnaast droogt de nagellak snel (60 sec) en heeft het een schitterende glans.
14.7 ml / €9.99



Ik heb de kleur 430 Chili mogen ontvangen, een mooie rode kleur. Een kleur waar je niet genoeg van kan hebben. Ik heb best veel nagellak, maar kan nog steeds enorm blij worden van een rode nagellak. Een rode nagellak kan namelijk in de zomer, maar ook prima in de andere seizoenen. Het is een nagellak die makkelijk aan te brengen is. Maar wat ik het belangrijkste vind, spreek het de waarheid. Je ziet namelijk vaak op potjes nagellak staan dat ze snel drogen, terwijl je voor je gevoel lang moet wachten en alsnog je nagels beschadigd.



Maar bij deze nagellak stond ik verbaasd over de snelheid dat het droog is. Niet alleen de bovenste laag, wat ook nogal eens voorkomt en je alsnog je nagel beschadigd. Maar echt droog droog! Wauw, dit is de eerste nagellak die ik heb die zo snel is, maar ook echt droog is! Deze nagellak zou je dus, als je haast heb echt bij je moeten hebben. Voor elke noodsituatie, ik zou zeker nog wel meer kleuren willen proberen.



Ik vind de kleur ook mooi staan op mijn nagels, want zoals ik al zei rood kan altijd!

Q: Wat vind jij van deze nagellak en ken jij een nagellak die ook echt snel droogt?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten