23 mei 2014

Ploggen #8

Vandaag heb ik voor jullie weer een Plog, hiermee neem ik jullie een dagje mee door middel van foto's.
Het was voor mij een 'normale' dag, maar toch leek het me leuk om het met jullie te delen.

 Het is voor mij elke ochtend hetzelfde, ontbijten met het ontbijtnieuws. Ik ben denk ik niet de enige die dat doet, want anders noem je het geen ontbijtnieuws natuurlijk, maar toch..
Ik vind het altijd het leukst als Jan de Hoop bij het ontbijtnieuws zit, hij maakt van die leuke grapjes tussendoor!
Vanochtend was het dus weer gezellig wakker worden met Jan de Hoop.

Even een selfie in de lift, ik heb hier een basic shirt aan van de Hema, een broek van de markt (die ik al jaren heb en super zit) en mijn jas, die eigenlijk veel te warm zat.
De afgelopen tijd ben ik helemaal fan van de vlogs van Enzo Knol, KNOLPOWER!
Als je het leuk vind om vlogs te kijken, neem dan zeker een kijkje op zijn kanaal.
Ik vind het heerlijk om een kijkje te nemen in het leven van een ander. Ik vind Enzo lekker gek en ik lach meestal hardop om zijn vlogs, wat meestal een beetje gek overkomt.
Ik heb wel beetje dezelfde humor! Heerlijk!
Vandaag ben ik ook weer heerlijk bezig geweest voor mijn site. Ik ben hier mijn foto's aan het overzetten op mijn computer.
 Nog even een selfie tussen het bloggen door.
Ook heb ik vandaag een masker-video opgenomen, met een masker van AHAVA. Kijk op mijn kanaal voor de video of op mijn blog, dat kan natuurlijk ook.
 Nu ben ik ook mijn video's op mijn computer aan het zetten. Ik heb veel gefotografeerd en gefilmd voor mijn kanaal en mijn site.
Ondertussen staat de tv aan, Ex on the Beach op MTV.
Ik vind het weer heerlijk om te zien om hoe een stel mensen in een huis met elkaar omgaan. Iedereen heeft een rol en ik vind het heerlijk om te zien hoe de problemen ontstaan en hoe mensen daarmee omgaan. Daarom houd ik van dit soort programma's, terwijl ik weet dat het eigenlijk belachelijke programma's zijn haha.
Bankhangen!! Ja, ik was gebroken!
In de avond het ik het interview met de moeder van Ruben en Julian. Ik was erg onder de indruk, vind het bijzonder hoe die moeder terug kijk op deze verschrikkelijke periode en toch met respect over haar ex kan praten. Dat vind ik pas echt karakter.

















Q: Vinden jullie het leuk om een plog te zien?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten