26 mei 2014

Photo Dairy #27

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, want helaas het weekend is weer voorbij.
De maandag staat weer voor de deur, een mooi moment om terug te kijken naar afgelopen week!

 Deze zonsondergang  betekende voor mij het einde van mijn vakantie. Dat was natuurlijk een beetje jammer, maar ik vond het niet erg om weer aan het werk te gaan. En natuurlijk een mooie afsluiter.
Een maandagmorgen selfie, ik vind het leuk om elke maandagmorgen een selfie te maken. Ik ben natuurlijk niet voor niets een Maandagmorgenmodel haha!
 Maandagavond is sportavond, dan doe ik samen met een vriendin Bodybalance.
 Mijn zomerse outfit op dinsdag! Ik ben dol op deze bloemetjes broek en vooral als het zo warm is. Heerlijk z'n luchtige broek.
Dinsdagavond had ik een make-up avond bij mijn moeder van Nutrimetics. Een make-up merk zonder vulstoffen enzo. Hier hebben ze me opgemaakt en tips gegeven. Nu kan ik zelf ook een gave ooglook maken!
 Voordat ik naar de make-up avond ging heb ik nog even deze foto gemaakt. Ik was mijn colbertje vergeten op mijn school, dus koos ik  voor dit spijkerjasje. Zelf vond ik het erg leuk staan, jullie ook?
Woensdagmiddag, heerlijk een vrije dag! Dat betekend bloggen, video's opnemen en lekker artikelen schrijven!
In de avond heb ik het interview terug gekeken van Julian en Ruben. Ik vond het heel ingrijpend en knap dat die moeder zo respectvol over haar ex kan praten! Dat toont pas karakter!
Ja, het is donderdag en we gingen op schoolreisje. Dit was mijn outfit voor de Juliana Toren!
Ja, na schoolreisje was ik gebroken! Ik ging even relax op bed liggen met de tv aan het de laptop op schoot.
 Vrijdag, nog één dagje werken en dan heb ik ook weekend! Laatste loodjes van deze week!
 Mijn nagellak die er al vanaf zondag opzit en bijna niet chipt. En dat voor €1, review volgt nog!
Lig ik gebroken op de bank met mijn benen omhoog, komt mijn vriend terug met dit heerlijke ijsje! Dat noem ik pas lief, eindelijk weekend!



















Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten