19 mei 2014

Photo Dairy #26

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy.
Afgelopen week had ik heerlijk een week vakantie, helaas viel het weer een beetje tegen.
Nu ik weer aan het werk moet, begint het weer juist mooi te worden.
WHY!!!??

Maar goed, even een terug blik op mijn vakantie!

 In de vakantie is er natuurlijk genoeg tijd om uitgebreid te gaan bloggen. Dit is echt wel iets wat ik aankomende week ga missen!
Ik test heerlijk de producten uitgebreid, ik zou wel kunnen wennen aan het bloggersleventje.
 Dinsdag ging ik mee met een vriendin naar haar werk, hierna gingen we even Geochace in de omgeving van Nijmegen! Dit was onze eerste keer en wat hebben we een leuke dag gehad!
Tijdens het wachten kan ik natuurlijk even een boekje lezen. Dit is het boek van Mascha, wat tot nu toe zeker een aanrader is!
 Ja.. de bank werd bezorgd!!
Ik was zo blij, want nu kunnen we heerlijk languit op de bank liggen me zijn tweeën.

 Ja, tijd voor een maskertje. Ik heb er een masker-video van gemaakt, die gisteren online stond.
De bank in elkaar! De kleur lijkt wat paars, maar dat ligt aan het filter. Hij is grijs:)
Tijd voor de eerste selfie op de bank, want ja hij zit goddelijk!
Tijd voor een klein verwenmomentje!
We hebben ook een plant gekocht voor in ons huis! Het begint ook echt een huis te worden en meer sfeer te krijgen! Heerlijk!
 Lekker in bed nog een beetje MTV kijken!
We hebben ook een tuinsetje gekocht voor de galerij, zodat we toch een beetje buiten kunnen zitten. Nu het mooi weer is, ben ik natuurlijk volop aan het genieten! :)


















Q: Wat ga jij doen met het mooie weer dat op komst is?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten