20 mei 2014

Ciaté Chalkboard Manicure

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Ciaté Chalkboard Manicure, die ik heb ontvangen uit de Prettybox.
Ik was hier tijdens de unboxing super enthousiast over, want dit moest ik toch ook gewoon testen!


Wat de Prettybox zegt over het merk:
Ciaté London Trendsetter in Nailfashion.
Het überhippe Britse merk Ciaté staat voor de meeste innovatieve nagellak producten. Het merk is trendsettend en heeft altijd de laatste fashionkleuren en bijzondere innovaties op het gebied van manicure.



Wat de Prettybox zegt over het product:
Ciaté Chalkboard Manicure.
Deze manicureset is perfect voor vrouwen die eens iets nieuws willen. Hou je ervan om je eigen stijl te creëren? Je creativiteit laten zien? Deze manicureset in een prachtige bewaarbox bestaat uit krijtbord nagellak, een matte top coat en vier gekleurde krijtpennen. Je maakt van je nagels kleine krijtbordjes met de chalkboard nail polish, hierop schrijf of teken je met de krijtpennen een prachtige decoratie die je tot slot afsluit met de topcoat. Het resultaat is een prachtige en unieke look waar fashionlovers jaloers op zullen zijn!
€25.00





Wat je hierboven ziet, dat zat allemaal in de bewaarbox, plus een boekje met uitleg en voorbeeldjes.Ik was hier zo enthousiast over, want voor mij gevoel pas ik precies bij de beschrijving die erbij staat. Dus ik ging aan de slag!


Ik ging aan de slag. Eerst mijn nagels met de schoolbordnagellak, hiervan moet je zeker twee lagen aanbrengen. Anders dekt hij niet mooi.
Nu laten drogen, wat best snel gaat! Gelukkig want ik kan niet wachten om met de krijtpennen aan de slag te gaan. Helaas doet de roze pen het niet, dat vind ik echt jammer. Maar gelukkig doen de andere pennen het wel!


Ik ben gaan kijken naar de voorbeelden en daar heb ik wat van over willen nemen. Alleen toen ik eenmaal klaar was dacht ik HELP!
Ik denk, nee ik weet wel bijna zeker, dat ik hier te oud voor ben.
Of ik ben niet goed genoeg om er een 'volwassen' creatie van te maken... dat kan natuurlijk ook!

Mijn conclusie is dus ook dat ik denk dat het niet iets voor mij is, omdat ik hier voor mij gevoel toch echt te oud voor ben. Wel zou ik het met een themafeest kunnen gebruiken, maar ik zie mij niet vaak werken met dit setje. Erg jammer, maar helaas!

Q: Wat vind jij? Ben jij te oud voor de Ciaté Chalkboard Manicure?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten